پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس به شرطی می‌تواند به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد که چه در کادرفنی، چه سرپرست و چه کادر بازیکنان و کادر مدیریتی خود ثبات داشته باشد.
علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز پوکر قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم. این یک اتفاق تاریخ‌ساز بود که در فوتبال ما سابقه نداشته و ریشه در این دارد که پرسپولیس همواره حماسه‌ساز بوده ودر تاریخ فوتبال خود، دست به کارهایی غیرممکن و سخت زده و به همین دلیل است که این باشگاه بزرگ هواداران عاشق و پرشماری دارد.

ملی پوش اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس با آمدن آقای برانکو متحول شد. او در تیم تغییراتی ایجاد کرد و مهمتر اینکه روحیه بردن و افتخارافرینی را به گونه‌ای خیلی خوب در تیم تزریق و نهادینه کرد. این مسیر با جدایی آقای برانکو هم ادامه یافت و تیم با آقای کالدرون پس از پنج، شش هفته مسیر خوبی پیدا کرد و با آقای گل‌محمدی در نیم فصل دوم حقیقتا فوق‌العاده نتیجه گرفت. پرسپولیس اگرهوشیار باشد به رغم همه سنگ اندازی‌ها می‌تواند این مسیر را ادامه دهد و باز هم قهرمان شود.

امامی‌فر با اشاره به نتایج یحیی گل‌محمدی ادامه داد: گل‌محمدی شاگرد برانکو بوده و از طرفی به لحاظ شخصیتی و افکار فنی هم به برانکو نزدیک است. او و کادرش فوق‌العاده عمل کردند. آنها فرصتی برای آماده سازی یا تقویت تیم نداشتند اما خیلی خوب عمل کردند. ارتباط خوبی بین مربیان و بازیکنان برقرار است. نگاهی به نتایج نشان می‌دهد پرسپولیس با گل‌محمدی تا قبل از قطعی شدن قهرمانی همه تیم‌ها را برده و فقط یک تساوی در دربی داشته که انصافا در آن بازی هم پرسپولیس با پنالتی بی‌مورد و گلی که خطا بود متضرر شد. این نتایج تشان می‌دهد کادر فنی جدید و بازیکنان خیلی زود با هم هماهنگ شدند و افکار و توان خود را بهم نزدیک کرده و سخت کار کرده‌اند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر گفت: کمتر کسی به این نکته اشاره کرده که پرسپولیس برگ برنده‌اش تماشاگر بوده و بعد از کرونا از نعمت تماشاگران خود که همه جای ایران هستند محروم بود. پرسپولیس برخلاف برخی تیم‌های دارای تماشاگر، ناکامی هم نداشت که حاشیه‌ای برایش ایجاد شود و اگر بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شد قطعا شاهد افرایش توان روحی و انگیزشی تیم و بردهای پرگل‌ترهم بودیم.

امامی فر ادامه داد: پرسپولیس به شرطی می‌تواند به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد که چه در کادرفنی، چه سرپرست و چه کادر بازیکنان و کادر مدیریتی خود ثبات داشته باشد. با ثبات و برنامه ریزی یک مربی می‌تواند به اهداف خود برسد و بر اساس بودجه و توان باشگاه و استراتژی‌هایی که در نظر گرفته می‌شود حرکت و برنامه ریزی کند. مساله مهم این است ‌که پرسپولیس روزهای بسیار سخت و در عین حال مهمی دارد و از امروز هوادار، بازیکن، مربی، باشگاه و پیشکسوت همگی‌ باید متحد شوند و سخت حامی تیم باشند. مساله این است که پرسپولیس دربی را در پیش دارد و همزمان باید نقل و انتقالات را انجام دهد. چشم بهم بزنید بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است. همه اینها در شهریور ماه رخ می‌دهد و باید انسجام را حفظ کرد و کاملا با برنامه پیش رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)