پرسپولیس نیوز : امروز در باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای برای انتخاب اسپانسر تیم فوتبال این باشگاه برگزار خواهد شد.

در حالی که پرسپولیس روز جمعه اولین دیدار خود در لیگ برتر را برگزار می‌کند اما هنوز اسپانسر این باشگاه مشخص نشده و مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند که طی روزهای باقی مانده این مسئله برطرف شود.

در همین رابطه اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه خواهند داد تا جمع‌بندی‌های نهایی در این زمینه انجام شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی امروز این جلسه را برگزار می‌کنند که چندین پیشنهاد برای اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس در میان است اما با توجه به محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا قراردادی برد- برد با اسپانسر امضا کنند.

 

پس از بررسی تمام پیشنهادها، اکنون سه شرکت خصوصی برای اسپانسری سرخپوشان باقی مانده‌اند که تا دو روز آینده یکی از آنها به صورت رسمی به عنوان اسپانسر پرسپولیس معرفی خواهد شد. پیشنهاد هر سه شرکت هم قابل توجه بوده و مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایطی که وجود دارد گزینه نهایی را انتخاب خواهند کرد.

با توجه به صحبت‌های انجام شده مبلغی که حامی مالی به پرسپولیسی‌ها پرداخت خواهد کرد رقمی بین 15 تا 20 میلیارد است که این موضوع به توافق نهایی بستگی دارد. با این حال مسئولان پرسپولیس اعلام کرده‌اند پیش از آغاز لیگ قرارداد اسپانسر به صورت رسمی امضا خواهد شد.

با این شرایط به نظر می‌رسد به احتمال فراوان تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در حالی مقابل پدیده به میدان می‌رود که بر روی پیراهن این تیم نام اسپانسر درج شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)