پرسپولیس نیوز :گزینه احتمالی دستیاری سرمربی پرسپولیس در همین ارتباط با برانکو دیدار می کند.

 در روزهای اخیر عنوان شد که هومن افاضلی برای مربیگری در تیم پرسپولیس جدی ترین گزینه است اما روز گذشته و در نشست خبری سرمربی پرسپولیس این مطلب از سوی برانکو رد شد و اعلام کرد که تصمیم ندارد دستیاری به کادر فنی تیمش اضافه کند.

افاضلی در این باره به کاپ گفت: سابقه دوستی من و برانکو به مدتها قبل برمی گردد و البته مهمتر از این دوستی قدیمی این است که او احساس نیاز کرده باشد و من هم بتوانم نیاز برانکو را برآورده کنم. البته این برای خود من هم که آخرین بار 8 سال پیش کمک مربی بودم و حالا بخواهم بار دیگر در قالب یک کمک در تیمی کار کنم نوعی چالش است و از طرفی خانواده ام هم خیلی موافق کار من در یک تیم پرحاشیه نیست. با این حال ظرف امشب یا فردا شب دیداری با برانکو خواهم داشت تا در همین ارتباط با او صحبت کنم و ببینم که این موضوع تا چه اندازه به شکل جدی مطرح شده است.

افاضلی در این ارتباط که برانکو گفته اصلا قصد ندارد دستیار دیگری داشته باشد هم گفت: شاید این بر اساس سیاست کاری اش باشد چون به محض اعلام نیاز در این زمینه سیل پیشنهادات به سوی او جاری می شود و از این رو ممکن است که این حرف برانکو نوعی دوری از هیاهوی اینچنینی باشد و می خواهد در کنار دیگر کارهای روزمره اش به این مسأله هم بپردازد.

یادآور می شود که آندره پانادیچ دستیار برانکو در نیم فصل اول لیگ برتر پس از پایان هفته هفدهم از جمع مربیان پرسپولیس جدا شد و هنوز مربی دیگری جایگزین وی نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)