مدافع تيم فوتبال استقلال، عمدي بودن کارت زرد جواد نکونام را رد کرد.

امیرحسین صادقی پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر مس کرمان در خصوص صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی بود و توپ به دست او برخورد کرد، عنوان کرد: توپ به دستم خورد اما من پشتم به توپ بود. تعادل نداشتم و توپ هم ضربه‌ای نداشت به هرحال تشخیص داور این بود که پنالتی نبود. البته توپ هم به دست من خورد.

اميرحسين صادقي پس از بازي استقلال و مس در واکنش به اينکه ظاهرا جواد نکونام به اين دليل از داور کارت گرفت که به بندرانزلي نرود و بتواند بدون دغدغه به داربي برسد، تصريح کرد: نکونام عمدا کارت نگرفت، چون داربي هم 3 امتياز دارد. اول بايد به فکر بازي با ملوان باشيم و تلاش کنيم اين تيم را ببريم.

 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال به علت حضور در دربی در این دیدار اخطار گرفتند، خاطرنشان کرد: 6-7 بازیکن استقلال دو کارته بودند. متوجه نشدم که نکونام کارت گرفت. من هم دو کارته بودم که چنین کاری نکردم.

وي درباره شعار هواداران عليه تيم پرسپوليس گفت: من چيزي نشنيدم اما در بازي ديروز وقتي از تلويزيون بازي را مي‌ديدم صداي شعار هواداران پرسپوليس عليه استقلال را شنيدم. اين کري‌ خواني‌ها هميشه هست و نمي‌توان آن را بي‌احترامي قلمداد کرد. به هر حال کری بین هواداران طبیعی است اما نباید به محیط خانواده کشیده شود.

صادقی در حالی از شعارها اظهار بی اطلاعی کرده که بی احترامی هواداران استقلال علیه پرسپولیس در طول 90 دقیقه ادامه داشت!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)