مرجع خبری پرسپولیس : اميرحسين فشنگچى، هافبك جوان و تازه وارد پرسپوليس بعد از گل حسابى كه در بازى با سايپا به ثمر رساند، اميدوار است با تداوم اين مساله و روحيه خوبى كه دارد، بتواند همچنان مهره موثر و با قابليت بالايى براى سرخ ها باشد.

گفت وگو با وى را بخوانيد:


. شرایط کنونی پرسپولیس؟
با برد خوبى كه مقابل سايپا داشتيم، هفته خوبى را پشت سر گذاشتيم اين برد و پيروزى براى ما خيلى مهم بود كه همه تيم تلاش كردند و توانستيم به اين هدفمان برسيم و حالا نوبت پيروزى هاى بعدى است.


• فكر مى كنى پرسپوليس بتواند نوار اين پيروزى ها را حالا حالاها ادامه دهد؟

– شك نكنيد كه هدف اول ما در ليگ قهرمانى است و براى رسيدن به اين هدفمان بايد حداكثر امتيازات ممكن را از رقيبانمان بگيريم و تلاش كنيم پيروزى هاى متوالى داشته باشيم. كار سخت است ولى غيرممكن و محال نيست.

 

 

• از بازى بعدى ديدار با صنعت نفت بگو!
– اين تيم با توجه به اينكه امسال به ليگ برتر صعود كرده، به نوعى يك تيم ناشناخته است. ضمن اينكه
۳ پيروزى در ۳ هفته اول ليگ دهم صدر جدول را نصيب آن ها نموده اما پرسپوليس اين روند را براى نفتى ها مى شكند و اولين شكست آن ها را در خانه براى آن ها رقم خواهد زد.

 


• ولى همين صدرنشينى انگيزه نفت را دو چندان كرده تا به هر قيمتى شده، جايگاه خود را در صدر جدول حفظ كند؟
– شكى نيست كه همه تيم ها وقتى قرار است مقابل پرسپوليس قرار بگيرند انگيزه ويژه اى دارند. اين مساله، خيلى طبيعى است. مهم اين است كه ما هم به اندازه كافى انگيزه برد را در خودمان مى بينيم و با اين روحيه خوبى كه داريم، مى توانيم اولين شكست را براى صنعت نفت رقم بزنيم.


• دورى چند روزه ملى پوشان پرسپوليس كه تعدادشان هم كم نيست، مانع نمى شود تا هماهنگى و شرايط بالانس تيم به هم بخورد؟
– البته يك روز تعويق بازى كمى اين مساله را كمرنگ مى كند ولى مسلماً اين موضوع نمى تواند در پرسپوليس و شرايط تيم بى تاثير باشد اما نبايد فراموش كنيم ما نفرات با تجربه اى داريم كه به اين مساله واقف هستند. ضمن اينكه كادرفنى هم با درايت خود مى تواند اين مشكل و تاثير منفى آن را به حداقل برساند.


• حالا كمى از شرايط جسمى و روحى خودت برايمان حرف مى زنى؟
– از لحاظ بدنى كه مشكلى ندارم و بدنم حسابى روى فرم است ضمن اينكه از روحيه خوبى نيز برخوردار هستم. حضور فيكس در برابر سايپا و گلزنى ام در آن ديدار، باعث شده روحيه ام فوق العاده بالا برود. اگر كادرفنى صلاح ديد و مرا در بازى با نفت هم در تركيب اصلى اعلام كرد مطمئن باشيد بهترين عملكرد را از خودم به نمايش مى گذارم.


• با اين آمادگى فنى خوب و روحيه فوق العاده عجيب نيست كه چرا در تيم ملى حضور ندارى؟
– من فصل را با يك مصدوميت شروع كردم و در يكى ۲ بازى اول يعنى درست زمانى كه افشين قطبى ليست جديد تيم ملى را اعلام كرد، حضور نداشتم. شايد يكى از دلايل غيبتم در دوره هاى اخير اردوى تيم ملى همين مساله باشد. به هر حال هنوز فرصت دارم و تلاش مى كنم در سايه بازى هاى خوب و عملكرد قابل قبول با پيراهن پرسپوليس بتوانم دوباره به تيم ملى دعوت شوم و پيراهن مقدس تيم ملى ايران را بر تن كنم.


• براى ما به عنوان آخرين سوال، از پيش بينى ات در مورد بازى پرسپوليس در برابر صنعت نفت صحبت مى كنى؟
– در لابه لاى صحبت هايم اشاره كردم هدف ما فقط برد است. البته بازى و كار ساده اى در پيش نداريم و معتقدم اگر در اين بازى مثل بازى با سايپا، بتوانيم هوشمندانه و حساب شده بازى كنيم، پيروزى و كسب هر ۳ امتياز برايمان شكل خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)