وینگر ملی‌پوش پرسپولیس گفت: التعاون دو بازی قبلی خود در این گروه را برابر الدحیل و شارجه برده و ۶ امتیاز کسب کرده است. این تیم عربستانی صدرنشین گروه C است، اما ما هم امیدواریم.
وحید امیری یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس است. هافبکی چپ‌پا و تکنیکی که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از این تیم شنیده می‌شد، اما در نهایت قید رفتن به قطر را زد و در پرسپولیس ماند. شماره ۱۹ پرسپولیس حالا یکی از امید‌های اصلی گلزنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. در آستانه بازی پرسپولیس برابر التعاون عربستان، شنیدن تازه‌ترین حرف‌های امیری در گفت و گوبا خبرورزشی خالی از لطف نیست.

قبل از هر چیز از مصاف با التعاون عربستان بگو.
التعاون دو بازی قبلی خود در این گروه را برابر الدحیل و شارجه برده و ۶ امتیاز کسب کرده است. این تیم عربستانی صدرنشین گروه C است، اما ما هم امیدواریم.

البته شنیده می‌شود التعاون نسبت به دوران قبل از کرونا و آن نتایج خوب اولیه کمی افت کرده است.
کادر فنی ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده، اما به هر حال تیمی که در دو بازی ۶ امتیاز می‌گیرد تیم قدرتمند و قابل احترامی است.

شنیدیم اوضاع هتل محل اقامت شما هم خیلی مناسب نیست؟
به هر حال ویروس کرونا باعث شد امتیاز میزبانی از تیم‌ها گرفته شود و حالا همه باید در قطر بازی کنیم. ما مهمان هستیم و باید تابع میزبان باشیم. اوضاع هتل خیلی مناسب نیست و در بحث ویزا هم مشکلاتی داشتیم، اما این مسائل کوچک‌ترین تأثیری روی تیم پرسپولیس ندارد. ما این همه راه به قطر نیامدیم که دست خالی این کشور را ترک کنیم.

ویژگی اصلی این پرسپولیس چیست؟
من در مورد خودم حرفی نمی‌زنم و درباره تیم پرسپولیس می‌گویم که ۴ مرتبه متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده است. اتفاقی که بعید می‌دانم تیم دیگری بتواند تکرار کند. نام این تیم با حروف طلایی در تاریخ ثبت خواهد شد، چون یک تیم جنگنده، باتعصب و قهرمان است که در هر تورنمنتی برای قهرمانی و موفقیت حاضر می‌شود.

به نظر می‌رسد با توجه به جدایی علیپور و اوساگونا این فصل باید تو را بیشتر در خط حمله پرسپولیس ببینیم. درست است؟
هر چه پیش آید، خوش آید! من تابع دستورات آقای گل‌محمدی و کادر فنی هستم. شما در فصل تازه به اتمام رسیده هم دیدید که در دفاع چپ هم بازی کردم. بنابراین به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای هر جایی سرمربی صلاح بداند، بازی خواهم کرد.

با این شرایط آل‌کثیر زوج تو درخط حمله است. این‌طور نیست؟
این سؤالات باید از کادر فنی پرسیده شود. من فقط می‌دانم آل‌کثیر و همه بازیکنان تازه‌وارد خرید‌های خوبی هستند. آن‌ها بهترین‌های تیم خود بودند که با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمدند و امیدوارم موفق باشند.

علیرضا بیرانوند در هفته پنجم هم نیمکت‌نشین بود. به نظرت او اشتباه نکرد به بلژیک و آنتورپ رفت؟
بیرانوند مثل برادرم است. او نیازی به تعریف و تمجید ندارد و بهترین گلر آسیاست. برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیده و مطمئن باشید جایگاه اصلی خودش در آنتورپ را هم به دست می‌آورد. او یک مقدار به زمان نیاز دارد. شما هم می‌دانید علیرضا دیر به بلژیک سفر کرد و طبیعی است فعلاً نیمکت‌نشین باشد، اما با قدرت برمی‌گردد و فیکس می‌شود.

نتیجه بازی با التعاون را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
گفتم که بازی بسیار سختی است، اما ما خیلی امیدواریم. دوست داریم در لیگ قهرمانان آسیا بمانیم و به دور بعدی صعود کنیم. برای رسیدن به این هدف باید التعاون را پشت‌سر بگذاریم هرچند کار بس دشواری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)