پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت:  تا جایی که در زمین باشم تلاش می کنم.

 وحید امیری بعد از برتری مقابل صبا اظهار داشت: تیم صبا خیلی دفاعی بود و خدا را شکر که برنده این بازی شدیم. باید از تجراب دیگران استفاده کنیم.

وی افزود: می دانیم اگر نتیجه بگیریم شرایط مان خوب می شود اگر نتیجه نگیریم شرایط مان خوب نمی شود. همه دارند کمک می کنند که امتیازات لازم را جمع کنیم.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: سال پیش هم این شرایط برای پرسپولیس بود و از هفته هفتم به بعد نباختند اما نتوانستند قهرمان شوند.

امیری در مورد تعطیلی لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی اهمیت خودش را دارد و با توجه به بازی‌های حساسی که پیش رو داریم، موفقیت تیم برای همه ما خیلی مهم است.

امیری در خصوص آقای گلی افزود: همه تلاشم را به خاطر تیمم می کنم و موفقیت تیمم. تا جایی که در زمین باشم تلاش می کنم. اصلاً برایم مهم نیست که گل بزنم یا نزنم، مهم موفقیت تیم پرسپولیس است.

وی در خصوص لقب امیری ریوالدو خاطرنشان کرد: تماشاگران لطف دارند به من و این لقب را دادند.

مهاجم سابق نفت درباره طلبش از این تیم گفت: آه خانواده های ما گردن نفتی ها را می گیرد. اگر مسلمانی واقعا این است ماندم که آنها چگونه اسم مسلمان روی خود گذاشتند. 3 سال در نفت بازی کردم و 400 میلیون تومان طلب دارم اما حاضر نیستند این پول را به من بدهند. هر روز خسته و کوفته به باشگاه نفت می‌روم و پس از آن راهی تمرین پرسپولیس می‌شوم. هیچکس در باشگاه نفت پاسخگو نیست، کسی نمی‌گوید اگر با این شرایط روحی در تمرین پرسپولیس مصدوم شوم چه باید بکنم.

امیری در مورد اینکه ظاهراً به بازیکنان جدید نفت پول داده شده، گفت: به نظرم باشگاه نمی‌تواند به آنها پول ندهد اما این بدعت بدی است که پول بازیکنان قدیمی را نمی‌دهند. در حال حاضر برخی در باشگاه نفت نشسته‌اند و می‌گویند ما مالک آن هستیم اما وزارت نفت به آنها سند مالکیت نمی‌دهد. از سوی دیگر اینگونه با آبرو و شخصیت ما بازی می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)