پرسپولیس نیوز :  عابدینی می گوید پرسپولیس معمولا در ابتدای لیگ نتایج خوبی نمی گیرد.

عضو کميته فني پرسپوليس و مديرعامل مستعفي باشگاه داماش گيلان ضمن ابراز خرسندي از شروع رقابت‌هاي ليگ برتر به تمجيد از تيم‌هاي استقلال، تراکتورسازي و سپاهان پرداخت. گفت‌وگو  با مهندس عابديني را بخوانيد.

 

* خيلي کم پيدا هستيد!

کمي کسالت داشتم. دوست داشتم در مراسم مرحوم احمدپور شرکت کنم اما نتوانستم. واقعاً باور کردن اين که او به اين سادگي از کنار ما رفته، سخت است. او به جامعه ورزش خدمت صادقانه و وصف‌ناپذيري ارائه کرد. ارباب جرايد، همه نويسندگان و قلم به دستان و خبرنگاران که او را مي‌شناختند، به گونه‌اي از او درس مي‌گرفتند. نه تنها فوتبال، بلکه جامعه ورزش در سوگ او نشسته است. روح بزرگش شاد و يادش گرامي باد. البته ما هنوز در شوک فقدان مرحوم احمدپور بوديم که خبر درگذشت حسين معدني هم شوک ديگري براي ورزش ما بود. جامعه واليبال به خاطر تلاش وصف نشدني و نقش مؤثر، به اين مربي مديون است. واقعاً تمام کساني که با مرحوم حسين معدني رفاقت داشتند، نسبت به او احساس برادري و نزديکي مي‌کردند.

* در مورد پرسپوليس چه نظري داريد که با تساوي شروع کرد؟

پرسپوليس معمولاً در ابتداي ليگ نتايج خوبي نمي‌گيرد اما رفته رفته خوب مي‌شود و اميدوارم در هفته‌هاي بعدي نتايج بهتري بگيرد.

* وضعيت باشگاه و مسائل مالي چندان رضايتبخش نيست.

من چند روز پيش با آقاي کاشاني صحبت مي‌کردم. ايشان مي‌گفت آقايان باشگاهداري را به شوخي گرفته‌اند و تيمداري را مي‌پسندند. رحيمي و دايي ارتباط با باشگاهداري برايشان تعريف شده نيست و احتمالاً اسپانسر هم با اين اوضاع و احوال کار مي‌کشد. البته وزارت ورزش بايد به گونه‌اي مديريت مي‌کرد که مشکلي به وجود نيايد اما من بي‌تعارف نگران آينده پرسپوليس هستم.

* از داماش چه خبر؟

داماش در حال حاضر بلاتکليف است. نه پولي هست، نه باشگاهي و نه اسپانسري اما دوستان در رشت تمرين مي‌کنند. من انحلال باشگاه را اعلام کرده‌ام و تيم را به هيأت فوتبال مي‌دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)