پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمه دوم شهرآورد، بهترین ۴۵ دقیقه این فصل لیگ برتر از نظر کیفی بود. سرخپوشان خیلی خوب و با تمرکز به بازی برگشتند و توانستند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به عملکرد سرخپوشان در شهرآورد نودوچهارم پایتخت اظهار داشت: این دیدار با اینکه هوادار نداشت اما بر خلاف انتظار بازی جذابی از کار درآمد. چهار گلی که در این بازی رد و بدل شد نشان از جذابیت این دیدار بود.

وی افزود: پرسپولیس در ابتدا در دقیقه یک در کمال ناباوری گل خورد که این موضوع منجر شد تا تمرکز بازیکنان و کادر فنی برای دقایقی به هم بریزد البته تجربه خوب کادر فنی و بازیکنان باعث شد تا پرسپولیس خیلی زود به بازی بازگردد و عملکرد خوبی را هم داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: به نظر من نیمه دوم این شهرآورد، بهترین ۴۵ دقیقه این فصل لیگ برتر از نظر کیفی بود. پرسپولیس خیلی خوب و با تمرکز به بازی برگشت و توانست بازی را کنترل و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کند. در مجموع بهترین عملکرد را از پرسپولیس شاهد هستیم.

وی در رابطه با استفاده از «احمد نوراللهی» در خط حمله پرسپولیس اضافه کرد: نوراللهی خوب بازی کرد و یکی از موثرترین و بهترین نفرات در شهرآورد بود اما در گلزنی او بدشانس بود و توپ‌هایش به گل تبدیل نشد. اگر آن توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد نتیجه‌ای تاریخی رقم می‌خورد اما استقلال خوش شانس بود که بیشتر گل نخورد.

انتظاری در مورد هجمه‌هایی که علیه او مطرح می‌شود، تصریح کرد: نباید بازیکن که سرمایه باشگاه است، را بسوزانیم. احمد یکی از بهترین‌های شهرآورد بود و چیزی برای موفقیت کم نگذاشت. باید نگاه کنیم که او هافبک است و به خاطر کمبود بازیکن در خط حمله به بازی گرفته می‌شود اما موقعیت سازی او فاکتور خوبی بود.

وی ضمن تمجید از عملکرد «مهدی عبدی» هم گفت: او به اعتقاد من بهترین بازیکن شهرآورد که در نیمه دوم بیش از حد انتظار ظاهر شد و همین مساله موجب شد تا پرسپولیس به بازی بازگردد و نتیجه را عوض کند. باز هم می‌گویم این از خوش شانسی استقلال بود که این نتیجه رقم خورد و بازی با تساوی خاتمه یافت.

پیشکسوت سرخپوشان اضافه کرد: باید از «یحیی گل‌محمدی» تشکر کنیم که چنین تیمی را آماده کرده است. ۳ بازی پس از فینال آسیا هنوز حال و هوای فینال در تیم بود اما عملکرد تیم موجب شد تا به آینده این تیم خیلی امیدوار باشیم.

وی همچنین در مورد اظهارات «یحیی گل‌محمدی» در رابطه با «مهدی رسول‌پناه» خاطرنشان کرد: صحبت‌های گل‌محمدی منطقی و فنی بود. مدیر قبلی باشگاه پرسپولیس را تخریب کرد. دست سرمربی تیم خالی بود و از طرفی سرمایه‌های باشگاه که هر کدام می‌توانستند با رقم زیادی به فروش برسند، تیم را ترک کردند. اگر هر کدام از بازیکنانی که رفتند در فینال بودند می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم.

انتظاری گفت: حضور این افرادی که باعث شدند دست «یحیی گل‌محمدی» بیش از همیشه خالی بماند، تیم را تخریب می‌کند. او چرا باید هر روز شاهد آن باشد که ستاره‌های تیمش یکی پس از دیگری از تیم می‌روند.

وی در پایان گفت: به «یحیی گل‌محمدی»، «حمید مطهری» و سایر اعضای کادر فنی ایمان دارم و مطمئن هستم اگر اجازه دهند آنها کارشان را کنند، بهترین نتایج برای تیم رقم خواهند زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)