مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه این دربی را ضربات پنالتی مشخص می‌کند و درنهایت پرسپولیس برنده می‌شود.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: پرسپولیس از آنجایی که قهرمان لیگ برتر شده شرایطی خوبی را سپری می‌کند. استقلال هم در هفته‌های اخیر خیلی با انگیزه بازی کرد و نتایج خوبی هم گرفت. فکر می‌کنم شاهد دربی خوبی هستیم زیرا وضعیت هر دو تیم از لحاظ بدنی ایده‌آل است.

وی افزود: آنچه خیلی به چشم می‌آید غیبت تماشاگران در دربی است. این موضوع کیفیت بازی را کاهش می‌دهد. فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد. استقلال دوست دارد دست‌کم یک جام برای هوادارانش به ارمغان بیاورد و البته پرسپولیس دنبال دومین دبل متوالی است و می‌خواهد جدا از قهرمانی در لیگ برتر جام حذفی را هم به دست بیاورد. هر دو تیم دارای انگیزه بالا و شرایط خاص هستند. امیدوارم بازی زیبایی از کار دربیاید و پرسپولیس بتواند نتیجه را به سود خود رقم بزند و به فینال صعود کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره حواشی انتخاب داور دربی توضیح داد: شرایطی که لیگ ما و فدراسیون فوتبال دارد بیانگر همه چیز است. هیچ جای دنیا برای انتخاب داور چنین چیزی را نمی‌بینید. ایران تنها کشوری است که روی بحث انتخاب داور زوم می‌کند. متأسفانه خیلی مواقع داورهای ما مظلوم واقع می‌شوند.

انتظاری ادامه داد: چه لزومی دارد تا این اندازه انتخاب یک داور را برای بازی دربی حساس کنیم؟ هر چند این بازی خیلی حساس است اما فدراسیون فوتبال با این اقدام خود حساسیت را برای داور بسیار افزایش داد و الان همه روی پیام حیدری زوم کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک روز قبل از بازی اعلام می‌شد فلانی داور است هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد و هیچ تیمی نمی‌گفت فلان داور را برای این بازی انتخاب کرده‌ایم. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد اما از نظر من با شخصیت و آبروی رضا کرمانشاهی بازی شد. اگر وی بد است چرا در لیگ برتر بازی های مهم را قضاوت می کند و اگر خوب است چرا برای دربی تغییرش دادند؟

انتظاری توضیح داد: این دربی با سایر بازی‌ها چه تفاوت دارد. تماشاگر هم که در ورزشگاه نیست تا داور و بازیکنان فشار و استرس تحمل کنند. انگار داور می خواهد یک بازی دوستانه را قضاوت کند.

وی درباره اینکه کدام مهاجم پرسپولیس می‌تواند به برگ برنده یحیی گل محمدی در دربی تبدیل شود گفت: خوشبختانه پرسپولیس در حال حاضر به فرد متکی نیست و به معنای واقعی کلمه یک تیم است که به کار گروهی متکی است. این موضوع خیلی اهمیت دارد. اکنون می‌بینیم وحید امیری به عنوان یک وینگر برای پرسپولیس گل می‌زند. خوشبختانه مهاجمان تیم هم در دو سه هفته پایانی لیگ برتر گلهای خوبی به ثمر رساندند.

انتظاری تصریح کرد: باید به کریستین اوساگونا دمش گرم گفت. زیرا وی به ازای بازی ای که می‌کند از پرسپولیس پول می‌گیرد. کریستین برای بازگشت به ایران تلاش زیادی انجام داد اما شاهد بودیم دو سه بازیکن خارجی در طول این فصل بدون بازی برای پرسپولیس جدا شدند و پولشان را هم گرفتند. اوساگونا نشان داد جربزه بهتر شدن دارد.

وی خاطرنشان کرد: بازی کردن در پرسپولیس با ذوب‌آهن خیلی متفاوت است. اوساگونا برای جا افتادن در پرسپولیس نیاز به زمان داشت. اما بیماری کرونا سبب شد که در کار وی وقفه بیفتد. خودم فوروارد بودم و می‌دانم کریستین کیفیت خوبی دارد که تاکنون به شکل جدی آن را بروز نداده است. امیدوارم اگر مقابل استقلال بازی می‌کند بتواند گل هم به ثمر برساند.

مهاجم اسبق پرسپولیس اضافه کرد: از طرفی خوشبختانه علی علیپور هم سابقه گلزنی در دربی را دارد و لذت آن را چشیده است. به نظر من هم وی هم شرایط خوبی دارد و در پنج شش بازی اواخر لیگ خیلی خوب کار کرد. مهدی عبدی هم به عنوان یک مهاجم جوان فوتبالیست قابلی نشان داده. امیدوارم دنبال حواشی نرود. در کل شرایط مهاجمان پرسپولیس خیلی خوب است.

انتظاری درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال گفت:‌ به نظر من نتیجه این بازی را ضربات پنالتی مشخص می‌کند و در نهایت پرسپولیس برنده می‌شود. جد از اینکه رادوشوویچ چه کارایی در ضربات پنالتی دارد پرسپولیس از پنالتی‌زن‌های خوبی بهره می‌برد. پیش‌بینی در فوتبال خیلی سخت اما حس من می‌گوید تیم یحیی گل محمدی در ضربات پنالتی استقلال را شکست می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)