پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس از اینکه در جلسه روز گذشته سازمان لیگ نماینده باشگاه پرسپولیس حضور نداشت گلایه کرد.

روز گذشته جلسه‌ای در سازمان لیگ بین مسئولان نیروی انتظامی، شورای تامین، سازمان لیگ و نفت تهران برای برگزاری دیدار پرسپولیس و نفت در ورزشگاه تختی برگزار شد. این در شرایطی بود که رویانیان ظهر امروز متوجه شد که این جلسه برگزار شده اما از باشگاه پرسپولیس نماینده ای به این جلسه دعوت نشده است.

در همین راستا حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان در خصوص غیبت و عدم دعوت مسئولان باشگاه پرسپولیس در این جلسه گلایه‌های زیادی را داشت. حق طبیعی باشگاه دانست که نماینده‌ای در این جلسه داشته باشد چون یک طرف بازی پرسپولیس است.

وی افزود: رویانیان معتقد بود بازی چه در آزادی باشد یا در تختی این هواداران پرسپولیس هستند که به ورزشگاه می‌آیند پس حق طبیعی باشگاه بود که نظر خود را در این جلسه بدهد ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این تصمیم را گرفت که بدون ما این جلسه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: البته رویانیان اعلام کرد که حق طبیعی یک باشگاه است که در زمین خود میزبان باشد و ما تابع قوانین هستیم اما همه مسئولیت‌ها نیز تیم میزبان باید بپذیرد که بر این موضوع تاکید داشت ولی ای کاش در جلسه روز گذشته نماینده‌ای از باشگاه پرسپولیس بود تا حداقل نظرات خود را اعلام می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)