سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پیروانی تنها گفت که امیدوارم اتفاق بازی‌های قبل برای ما در جام حذفی تکرار نشود. این حرف اهانت به کدام تیم و کدام شخص است؟

علیرضا اشرف در گفت‌وگو با فارس، درباره حواشی مربوط به تیم فوتبال پرسپولیس تهران قبل از برگزاری دربی پایتخت اظهار داشت: متأسفانه در فاصله ۲۴ ساعت مانده به دربی نیمه‌نهایی جام حذفی اتفاق‌های عجیبی برای پرسپولیس رخ داد و سعی شد آرامش پرسپولیس برهم بخورد.

وی افزود: ابتدا خبری منتشر شد مبنی براینکه یحیی گل‌محمدی با باشگاه سپاهان توافق کرده است که این موضوع با تکذیب خودش همراه شد و مشخص بود چنین موضوعی واقعیت ندارد زیرا گل‌محمدی یک سال دیگر با پرسپولیس قرار دارد.

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته کمیته انضباطی پس از پایان وقت اداری ابلاغیه‌ایی برای ارائه توضیحات افشین پیروانی به باشگاه ابلاغ کرد که این ابلاغیه صبح امروز به دبیرخانه باشگاه پرسپولیس رسید. این موضوع سبب شده به فاصله چند ساعت مانده به بازی حساس با استقلال تمرکز از پرسپولیس گرفته شود.

اشرف خاطرشان کرد: هرچند باشگاه پرسپولیس در طول این چند سال به چنین مسائلی عادت کرده است اما ای کاش اگر مسئولان کمیته انضباطی شکایتی از باشگاه استقلال درباره افشین پیروانی دریافت کرده بودند آن را زودتر اعلام می‌کردند نه اینکه در فاصله چند ساعت مانده به بازی حساس با استقلال چنین ابلاغیه‌‌ایی به وی برسد.

وی افزود: هرچند یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی بی‌تجربه نیستند که تمرکزشان با این مسائل چند ساعت قبل از این بازی مهم به هم بخورد ولی ابلاغیه کمیته انضباطی در این فاصله زمانی کم تا شروع بازی درست نبود و بهتر بود در زمان دیگری این کار صورت می‌گرفت.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: از طرفی افشین پیروانی پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی بدون اینکه از تیم خاصی اسم ببرد ابراز امیدواری کرد تا اتفاق بازی های قبل برای پرسپولیس تکرار نشود و ما همین موضوع را در جوابیه‌ای که باشگاه از سوی پیروانی به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال می‌کند اعلام خواهیم کرد.

اشرف ادامه داد: پیروانی تنها همین جمله را گفت که امیدوارم اتفاق بازی‌های قبل برای ما در جام حذفی تکرار نشود. این حرف اهانت به کدام تیم و کدام شخص است؟ پیروانی اسمی از تیمی نبرد. متأسفانه از ابتدای فصل شاهد بودیم در این موارد کمیته انضباطی نسبت به باشگاه پرسپولیس سخت‌گیرانه‌تر رفتار کرده است که باید به دو مورد اشاره کنم.

وی تصریح کرد: اولین مورد اظهارات مربوط به گابریل کالدرون در یکی از خبرگزاری‌ها بود که وی ابراز امیدواری کرد نتایج درون زمین رقم بخورد پس از ۲-۳ هفته کالدرون را به خاطر همین یک جمله یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم کردند.

مدیر رسانه‌ پرسپولیس اضافه کرد: در دربی رفت لیگ برتر هم ماجرایی اتفاق افتاد که شجاع خلیل‌زاده در کمیته انضباطی قسم خورد من فقط دست خود را به سمت بالا و خدا گرفته بودم و هیچ اشاره‌ای که دلالت بر هیس نشان دادن به داور باشد نکردم. گزارش موعود بنیادی‌فر و ناظر داوری این بازی هم حاکی از آن نبود که شجاع به داور توهین کرده است اما با همان حرکت خلیل‌زاده را ۲ جلسه محروم کردند.

اشرف توضیح داد: از ابتدای فصل شاهد رفتارهای مشابه‌ای از سوی اعضای تیم‌های دیگر بودیم و حتی عبارات و رفتارهای بدتری به کار گرفته شد اما شاهد بودیم هیچ برخوردی با آنها انجام نشد. حتی برخی بازیکنان را دیدیم که با داور برخورد فیزیکی داشتند اما محرومیتی برای آنها در نظر گرفته نشد.

وی افزود: این مسائل پرسپولیس و هوادارانش را اذیت می‌کند و انتظار ما تنها عدالت است و می‌خواهیم مسئولان نگاه مساوات داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)