پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس به شدت از توهین تماشاگران در استادیوم گله‌مند است و می‌گوید آنها به چه حقی به خانواده بازیکنان توهین می‌کنند؟

محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران با انتقاد از فحاشی در استادیوم گفت: اگر چیزی بگویم آقای رویانیان و تاج می‌گویند آنها تماشاگرنما هستند. ما آنها را تشویق می‌کنیم و آنها بازهم فحش می‌دهند. من می‌خواهم بدانم تماشاگران به چه حقی به خانواده بازیکنان توهین می‌کنند؟ چرا فحش می‌دهند؟ چطور می‌توانند این کار را بکنند؟

او در پایان افزود: این فحاشی‌ها جای تاسف عمیق دارد. کشور ما 8000 سال قدمت دارد و اینجا یک کشور اسلامی است، نباید این فرهنگ فحاشی در استادیوم‌های ما جا بیافتد.

 

محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: ما باید این بازی را می‌بردیم. این دیدار را هجومی و خوب شروع کردیم. اما زمانی که پنالتی را از دست دادیم کمی دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: فصل گذشته تراکتورسازی دو بار ما را اذیت کرده بود خوشحالم که توانستیم در این بازی به برتری دست پیدا کنیم. ما تیم جوانی داریم و تا زمانی که بخواهیم به هماهنگی کامل دست یابیم کمی زمان می‌برد.

مدافع پرسپولیس افزود: ساختار دفاعی ما به خوبی در این بازی کار کرد و شاید اگر پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. به هر حال 3 امتیاز بازی بود که توانستیم به دست آوریم. مطمئن باشید پرسپولیس در آینده بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)