پرسپولیس نیوز :یک سایت قطری با انتقاد از عملکرد تیم فوتبال لخویا در دیدار با پرسپولیس، شروع این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را ناامید کننده دانست.

 نسخه اینترنتی روزنامه الشرق با وجود گذشت چند روز از شکست تیم فوتبال لخویا مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در گزارشی عملکرد این تیم قطری با توجه به امکاناتش را ناامید کننده توصیف کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: « لخویا شروع ناامید کننده‌ای در شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشت؛ جایی که مقابل پرسپولیس ایران با سه گل شکست خورد. هیچکس تصور نمی‌کرد قهرمان لیگ قطر با امکانات مناسبی که دارد، با این نتیجه سنگین شکست بخورد. هرچند لخویا مقابل پرسپولیس بازی را خوب آغاز کرد ولی در ادامه سه گل دریافت کرد تا نشان بدهد سناریوی فصل گذشته با حذف از مرحله گروهی در حال تکرار شدن است … به نظر می‌رسد بلندپروازی و جاه طلب نبودن بازیکنان مشکل اصلی تیم لخویا در لیگ قهرمانان باشد و لازم است تا باشگاه نسبت به حل این مشکل اقدام کند.»

تیم پرسپولیس ایران روز سه شنبه گذشته موفق شد در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر تیم لخویا قطر با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.
 

این در حالی است که پیش از مسابقه بازیکنان و مربیان حریف پرسپولیس از برتری آسان خود سخن می گفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)