بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده، زشت است بازیکنانش دنبال پولشان باشند.

شجاع خلیل‌زاده در پیام ویدیویی برای هواداران پیش از سفر به ایران اظهار داشت: امیدوارم با رفتن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم خوشحال شده باشند. مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اوضاع خوب است اما چنین چیزی واقعیت ندارد و شرایط تیم خوب نیست.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم مشکلات مالی دارند و این مشکلات هنوز حل نشده است و ادامه دارد. تا این لحظه درباره این مشکلات حرف نزدیم و همه فکر و ذ‎هنمان را معطوف به حضوری پر قدرت در لیگ قهرمان آسیا کردیم تا به موفقیت برسیم که این اتفاق هم افتاد.

وی همچنین گفت: قبل از اردوی قطر می‌خواستم حرف بزنم اما نخواستم حاشیه به وجود بیاید. الان بهترین موقعیت است. مدیرعامل تیم چند روز است که صحبت می کند و همه جا بحث این را دارد که همه چیز خوب است در صورتی که اصلا اینچنین نیست.

وی ادامه داد: اوضاع پرسپولیس اصلا خوب نیست. همه بازیکنان مشکلات و دغدغه مالی دارند. تیمی که رفته فینال آسیا و پرچم ایران را بالا برده و پرهوادارترین تیم آسیاست زشت است که بازیکنانش همیشه دنبال پولشان باشند. هیچ صحبتی نکردیم چون بازی ها حساس بوده. صحبتی نکردیم چرا که می‌دانیم هواداران هم مشکلات مالی دارند و در این شرایط سخت مالی و اقتصادی مشکلات هست. ما به خاطر حال شما صحبتی نکردیم اما به شخصه پیش از آمدن به قطر پنج شش بار به باشگاه رفتم اما مرا پیچاندند و گفتند باشد بعد از قطر. به قطر آمدیم و شش، هفت بار زنگ زدم و مدیرعامل تیم جواب نداد. مسیج دادم دیده اما جواب نداده. آخرین مسیج من هم موجود است و دنبال بهانه نباشید و همه جا ننشینید و صحبت کنید که همه چیز گل و بلبل است. اصلا اینچنین نیست. روی صحبت من با آقای مدیرعامل تیم است. روراست باش با بازیکنان تیم، هر چه می‌گویی راستش را بگو. هواداران در جریان باشند. بازیکنان با جان و دل آمدند برای هواداران و می دانند که همه مشکلاتی دارند و ما به عشق شما آمدیم بازی کردیم. بدون بهانه و کوچکترین حاشیه دویدیم و جنگیدیم و هر سه روز یک بار بازی کردیم به عشق شما تا یک لحظه شاد باشید برای ما ارزش دارد. همین که پرسپولیس یک ملت را شاد می کند برای ما خیلی ارزشمند است. همه بازیکنان زن و بچه دارند ولی بازیکنان را روبروی هواداران قرار می دهند که بازیکن قرارداد دارد و بحث مالی می کند و پیشنهاد ندارد.

شجاع در ادامه صحبت هایش علیه مدیریت باشگاه گفت: امیدوارم هواداران بدانند اگر روزی اتفاقی افتاد، ما تلاش مان را کردیم اینجا بمانیم اما نشد. فکر نکنید همه چیز گل و بلبل است و هر روز در رسانه، تلویزیون و هر رسانه و سایتی که نگاه می کنید می آیند و می گویند اوضاع پرسپولیس خوب است. اوضاع پرسپولیس بسیار هم بد است. از سرمربی تیم تا بزرگترها و کاپیتان و بقیه بازیکنان همه از اوضاع بد تیم می نالند اما مصاحبه نکردند فقط به خاطر شما ولی گفتیم تا بدانید.

مدافع پرسپولیس در ادامه صحبت هایش با هواداران گفت: ما به خاطر شما هیچ وقت در جریان بازی ها ننالیدیم و از مشکلات نگفتیم و فقط جنگیدیم. برای هواداران با غیرت و مردم عزیز بازی کردیم. ما مثل بازیکنان عربستانی نبودیم که برای یک بازی یک میلیارد و نیم پول بدهند. زشت است که بازیکن پرسپولیس که فینال آسیا رفته، برای ۲۰- ۳۰ میلیون پاداش، منت سرش باشد.
خلیل زاده در پایان حرف هایش گفت: دوستتان داریم و امیدوارم پرچم پرسپولیس همیشه بالا بماند و چه ما باشیم و نباشیم شما همیشه در قلب ما هستید و دوست تان داریم.

خلیل زاده در ادامه ویدیوی خود از سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا و سیدجلال حسینی سوال کرد که آیا صحبت های او را تایید می کنند که همگی پاسخ دادند بله راضی نیستند و مشکلات مالی بسیار زیاد است.

کمال کامیابی نیا گفت: اوضاع افتضاح است. واقعا اگر چنین اتفاقی بیفتد من هم در روزهای آینده تصمیم جدی درباره آینده فوتبالم خواهم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)