پرسپولیس نیوز : سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از آنچه که کار گروهی عده ای برای خراب کردن خود قلمداد کرد، از وضعیت حاکم بر کمیته فنی این تیم به شدت انتقاد نمود.

 یحیی گلمحمدی عصر روز جمعه پس از باخت 3 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران، گفت: کمیته فنی همان گروهی است که تلاش می کردند من در تیم موفق نشوم.

وی افزود: در این کمیته عده ای هستند که دایم به یکدیگر پست و مقام پیشنهاد می کنند و اینکه چنین تصور شود کمیته فنی استقلال رای دارد، به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

گلمحمدی با تاکید بر اینکه کمیته فنی یک باشگاه باید مستقل عمل کند، گفت: چنین چیزی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و مسوولان به ویژه مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره باید اشرافیت بیشتری نسبت به کار کمیته فنی داشته باشند.

وی اتفاقات پس از بازی پایانی جام حذفی را بسیار ناخوشایند توصیف کرد و گفت: آنچه که پس از این بازی برایم رخ داد بسیار دردناک بود و عده ای هجمه های بسیار سنگین و مغرضانه ای علیه من و تیم شروع کردند که البته در کار خودشان موفق هم بودند.

گلمحمدی با بیان اینکه تیم پرسپولیس را در رده 12 جدول رده بندی لیگ برتر تحویل گرفته و به رده هفتم آوردم و در جام حذفی نیز نتایج خوبی کسب کردم، افزود: باید به تمام هواداران تیم بگویم که مشکل تیم سرمربی نیست بلکه مشکل اصلی آن در سال های اخیر فقدان ثبات مدیریت و کادر فنی بوده که امیدوارم حداقل از مربی آینده این تیم به طور کامل حمایت شود.

وی درباره حضور خود بر روی نیمکت پس از استعفا، اظهار کرد: من می توانستم به روی نیمکت در بازی با تراکتور ننشینم اما با درخواست مدیرعامل این کار را قبول کردم که دلیل اصلی آن عرق و تعصب خاصم به تیم بوده است.

سرمربی مستعفی پرسپولیس درخصوص بازی مقابل تراکتورسازی نیز گفت: تیم ما پس از بازی پایانی در وضعیت بسیار بد روحی و فنی قرار داشت و می دانستم در رویارویی با تیم پرقدرتی چون تراکتورسازی به مشکل خواهیم خورد چرا که حتی تمرینات منظمی را نیز پشت سر نگذاشته بودیم.

گلمحمدی پیروزی تیم تراکتورسازی و کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم را به هواداران، مجموعه کادرفنی و مردم آذربایجان تبریک گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)