مرجع خبری پرسپولیس : معامله پر سودي است؛ اگر آب در دست داريد و غم نان نداريد و پول از جيب‌تان بالا مي‌رود همين الان براي خريد 2 باشگاه نان و آب‌دار پرسپوليس و استقلال دست به كار و دست به جيب بشويد.

 

اين كار اگر در دنيا سودي برايتان دربرنداشته باشد، حتما به درد آخرتتان هم نمي‌خورد! 42 يا 45ميليارد تومان زبان بسته كه ارزشي ندارد و براي خرس، علف هم نمي‌شود.

مهم اين است كه در فوتبال اين مملكت كلا دور هم خوش مي‌گذرد. به خدا اگر راضي باشيم يك ريال از اين پول برگردد!

 

فوتبال صنعت پرسودي است؛ بازيكن سود مي‌كند، مربي به اندازه بازيكن و بلكه بيشتر سود مي‌كند، مدير جيبش پر مي‌شود، دلال شريك بازيكن است و رفيق مدير عامل، صداوسيما در كنار امتياز انحصاري تبليغات دور زمين دو زار حق پخش را مي‌گذارد كف دست فوتبال و منت هم مي‌گذارد و ثانيه‌ها و دقايق ابتدايي و انتهايي و وسطي و بقيه جاهاي يك مسابقه فوتبال را با آگهي و اخبار شبانگاهي و سريال خانوادگي و بقيه برنامه‌هاي ضروري‌تر قورت مي‌دهد، همه و همه از اين فوتبال سود مي‌برند و آه‌شان هم به هفت آسمان بلند است.

 

فوتبال اگر براي خودش آب ندارد، براي خيلي‌ها نان دارد.

 

بازيكن اگر پسر خوبي باشد و به بالاي سقف قرارداد سرك نكشد، شيرين روزي يك ميليون تومان دريافتي دارد و به همين اندازه هم نگهداري‌اش در طول فصل هزينه مي‌برد. آقايان مدير البته فقط براي رضا خدا بازيكن مي گيرند اما زندگي آنها هم خرج دارد، زيادي هم خرج دارد. جادوگر، بوقچي، دلال داوري، حراست ورزشگاه و شهرام و بهرام از اين فوتبال پول در مي‌آورند و بعد همگي از سودآور نبودن آن دم مي‌زنند. بخوريد، بياشاميد، پول بيت‌المال را بزنيد به بدن، كي بخيل است؟

 

روزي ديگران را هم خدا مي‌رساند و كار خدا را چه ديدي؟ شايد همين كارتن‌خواب سر خيابان فرعي بعدي روزي بازيكن فوتبال شد و 2 باشگاه استقلال و سپاهان را به جان هم انداخت! شما راحت باشيد و مديونيد اگر غصه آن كارتن خواب و آن فقير كه البته گفته مي‌شود به نان شب محتاج نيست را بخوريد.

 

نویسنده: محمد نصیری

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)