مرجع خبری پرسپولیس : بعد از آشتى كنان رئيس هيأت مديره و مديرعامل باشگاه پرسپوليس به سراغ عباس انصارى

 فرد رفتيم تا حرف هايش را هم از آخرين جلسه هيأت مديره بشنويم. حرف هاى انصارى فرد در آستانه بازى پرسپوليس و الشباب مى تواند تكليف خيلى چيزها را روشن كند. بد نيست شما هم خواننده تازه ترين مصاحبه مديرعامل باشگاه پرسپوليس باشيد.
pnnc •ظاهراً همه دعواها ختم به خير شده!
بله، با صحبت هايى كه آقاى على آبادى با اعضاء هيأت مديره و بنده داشتم الحمدالله سوء تفاهمات كاملاً برطرف شد و قرار شد همه يكدل و يكصدا براى موفقيت تيم در ۲ بازى باقى مانده تلاش كنند.

pnnc • واقعاً دليل بروز آن همه كشمكش چه بود؟
به هرحال گاهى در كار چنين اتفاقاتى مى افتد. فكر مى كنم دلايل مختلفى هم وجود داشت كه چنين اتفاقاتى افتاد مثل عدم موفقيت تيم و يا شيطنت عده اى حاشيه ساز كه از بروز اين اختلافات سود مى بردند.

pnnc • يعنى تقصيرات را به گردن حاشيه سازها بيندازيم؟!
نه، من چنين حرفى نزدم. مقصر اصلى همه ما هستيم. شايد سهم حاشيه سازان بيشتر بود اما ما هم بايد بيشتر تحمل مى كرديم و از خودمان سعه صدر نشان مى داديم. شايد با حرف زدن و مسائل را رودر رو حل كردن زودتر به نتيجه مى رسيديم.

pnnc • يعنى اين آشتى كنان دائمى است يا تاريخ مصرف كوتاهى دارد؟
حالا همه به اين نتيجه رسيده ايم كه بايد با هم متحد باشيم تا بتوانيم به ناكامى هاى تيم خاتمه دهيم. انشاءالله با اين اتحادى كه ايجاد شده شرايط خوبى براى ادامه راه به وجود آيد. بقيه اش ديگر به طرز رفتار و برخورد ما آدم ها بستگى دارد. انشاءالله كه همه كمك كنيم تا اين شرايط مناسب براى موفقيت هاى بعدى حفظ شود.

pnnc• پيش از تشكيل اين جلسه مى گفتند قرارداد آرفى با پرسپوليس دچار مشكل شده و سپاهانى ها به دنبال اين بازيكن افتاده اند. آيا اين مسأله صحت داشت؟!

همه مى گويند شنيده ايم، گفته اند يا شايعه شده! هيچ كس حرف هايش را مستند و محكم بيان نمى كند. قرارداد آرفى از ابتدا هيچ مشكلى نداشت. همان ابتدا هم ما گفتيم خيلى از تيم ها دنبال او هستند و اينكه مى گويند ما با اين بازيكن قرارداد سنگينى بستيم و او نمى بندد اصلاً چنين چيزى نبوده و همه تيم ها خواستار عقد قرارداد با او هستند.

pnnc • موضوع عقد قرارداد داخلى با اميرحسين صادقى به كجا رسيد؟
هنوز ما با هيچ بازيكنى قرارداد نبستيم تا بعد از انجام ۲ بازى آسيايى بعد از آن در اين مورد اقدام خواهيم كرد.

pnnc • اما ظاهراً گفته مى شود كه قرارداد با صادقى بسته شده، حتى در مورد ميثم بائو هم چنين مسأله اى را مطرح كرده بودند اما در نهايت مشخص نشد كار به كجا رسيد.
ما فقط تعدادى بازيكن خوب را كانديد پوشيدن پيراهن تيم پرسپوليس كرديم. قرار است همه چيز در مورد آنها بعد از پايان ۲ بازى پرسپوليس در جام قهرمانان باشگاه هاى آسيا مشخص شود.

pnnc • تكليف افشين پيروانى و نعيم سعداوى چه زمانى روشن خواهد شد؟
با آقاى سعداوى صحبت كردم. ايشان گفتند مصاحبه اش آن طور كه منتشر شده نبوده و قرار شد ايشان به تمرينات پرسپوليس باز گردند. در مورد آقاى پيروانى هم قرار بود جلسه اى داشته باشيم كه آن بيانيه از سوى ايشان صادر شد.

pnnc • اما ظاهراً ايشان در پاسخ به مصاحبه هاى شما اين بيانيه را صادر كردند.
آخر اينطور نمى شود كه ما يك سرى مسائل را براى مردم در رسانه ها مطرح كنيم و بعد پشت پرده به هم بگوييم اشتباه كرديم. ما در جلسه با آقاى على آبادى همه به اين نتيجه رسيديم كه يك سرى مسائل را نبايد مى گفتيم و آن را در سطح جامعه منتشر مى كرديم.

pnnc • بالاخره تكليف چه خواهد شد؟
به هرحال اين تيم جايگاه ويژه اى براى مردم دارد تا امروز چشم روى خيلى چيزها بستم تا تيم آسيب نبيند. خيلى چيزها را ديدم اما بخشيدم. تلاش كردم به هيچ كس توهين نكنم. همه اين كارها را كردم تا تيم آسيب نبيند و هوادارانش ناراحت نباشند. ديديد كه خيلى از بازيكنان هم عليه من موضع گرفتند اما در موردش حرفى نزدم تا همه چيز به خاطر پرسپوليس ختم به خير شود. حال تلاش داريم و سعى مى كنيم شرايطى را فراهم آوريم، تا تيم صدمه اى نبيند و با تمام قوا آماده بازى با الشباب شود.

pnnc • فكر مى كنيد بتوانيد الشباب را ببريد؟
چرا كه نه، اعتقاد دارم اگر واقعاً در حد و نام پرسپوليس باشيم بردن اين تيم مثل آب خوردن است.

pnnc • حتى با آن همه بى نظمى و آشفتگى در تمرين و عدم حضور خيلى از بازيكنان اصلى تيم در تمرينات؟
بله، اين تيم توانايى لازم را براى جمع و جور كردن خود دارد، ما بازيكنان بزرگى داريم و از كادر فنى قوى و كاربلدى سود مى بريم. اگر آنها بخواهند و از ارنج و سيستم مناسبى در اين بازى بهره ببريم همه چيز به سود ما خواهد بود.

pnnc • نتيجه را چه پيش بينى مى كنيد؟
انشاءالله با حضور هوادارانمان و تشويق آنها بازى را خواهيم برد. الشباب تيم خيلى خوبى است اما آنها در خط دفاع ضعف هايى دارند كه قطعاً روز بازى به كمك ما خواهد آمد.

pnnc • قرار بود با بازيكنان تيم جلسه اى داشته باشيد؟
انشاءالله امروز يا فردا جلسه برگزار مى شود.

pnnc • قرار است در اين جلسه چه مواردى مطرح شود؟
قرار است شام دور هم باشيم و بازيكنان را توجيه كنيم كه مشكلات بر طرف شده و ديگر مشكلى وجود ندارد و آنها بايد براى پيروزى در اين ۲ بازى خود را آماده كنند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)