سه شنبه 15 بهمن(10:33)

مرجع خبری پرسپولیس : به خاطر فحاشى هواداران قرمز به على آبادى و هل دادن داور انصارى فرد و توره به كميته انضباطى احضار شدند
*با رد شايعه دخالت در امور باشگاه !على آبادى: قضاوت در مورد عملكرد هيات مديره پرسپوليس زود است

به خاطر فحاشى هواداران قرمز به على آبادى و هل دادن داور

انصارى فرد و توره به كميته انضباطى احضار شدند

شايد هيچ كس باور نمى كرد بازى نه چندان حساس پرسپوليس – پيام ۳ بازيكن اخراجى و اين همه حاشيه در برداشته باشد، اما روند بازى به گونه اى پيش رفت تا رحمان رضايى و نيكبخت و ارزانى كارت قرمز گرفته و اخراج شوند.
البته حاشيه هاى اين بازى به همين جا ختم نشد. بلكه حضور نيكبخت در رختكن داورها و گم شدن كارت زرد او، فحاشى هواداران قرمز عليه رييس سازمان تربيت بدنى و همچنين هل دادن داور توسط توره باعث شد حرف و حديث هاى زيادى بعد از بازى به وجود آيد.
در همين راستا كميته انضباطى بعد از بررسى گزارش داورى و ناظر فدراسيون، عباس انصارى فرد را به خاطر فحاشى هواداران قرمز به رييس سازمان تربيت بدنى، توره را به دليل هل دادن داور و همچنين محسن ارزانى را به خاطر درگيرى با نيكبخت احضار كرد. اين سه نفر بايد روز بيستم بهمن ماه ساعت ۱۶ در كميته انضباطى حاضر شده و پاسخگو باشند.

با رد شايعه دخالت در امور باشگاه
على آبادى: قضاوت در مورد عملكرد هيات مديره پرسپوليس زود است

 رييس سازمان تربيت بدنى همچنان دخالت در تصميم گيرى هاى هيات مديره پرسپوليس را تكذيب مى كند. مهندس على آبادى در مصاحبه ديروزش با ايرنا اشاره اى هم به پرسپوليس داشته و با رد دخالت اش در تصميم گيرى هاى هيات مديره اين باشگاه توضيح داده: «پرسپوليس يك مجموعه حقوقى است و پنج انسان عاقل و بالغ در جمعى به عنوان هيات مديره برايش تصميم مى گيرند. البته قرار نيست هر ۵ نفر آنها يك نظر و تصميم مشترك داشته باشند چون آن چيزى كه در پرسپوليس صورت مى گيرد براساس راى اكثريت است و هيچ تصميم شخصى در باشگاه گرفته نمى شود. نه من و نه سازمان تا امروز دخالتى در امور باشگاه پرسپوليس و حتى استقلال نداشته ايم. اتفاقا سازمان از دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خواسته كه درخواست هايشان را مطرح كنند تا براى رفع هر چه سريع تر مشكلات آنها قدم برداريم.» رييس سازمان تربيت بدنى در ادامه با بيان اينكه نتيجه نهايى تصميمات هيات مديره در پايان مشخص مى شود گفته: «نبايد با دو برد و باخت درباره عملكرد و تصميمات هيات مديره داورى كرد. متاسفانه كنش ها و فشارهاى بيرونى باشگاه پرسپوليس، توان مديريت ، همراهى، همدلى و برنامه ريزى درست را از اعضاى هيات مديره مى گيرد.» على آبادى انتقادى هم از خروج اخبار محرمانه و مسائل داخلى باشگاه پرسپوليس دارد: «متاسفانه تمام ورزش كشور دچار اين بيمارى شده و كوچكترين نظر و گفتمانى به سرعت در رسانه ها انعكاس داده مى شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)