مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: از طريق دوستان مشترك براي استيلي پيغام دادم كه مي‌خواهم به پرسپوليس بروم.

 

علي انصاريان در مورد ديدار شب گذشته برابر پرسپوليس اظهار داشت: هوا فوق العاده در بوشهر بد و رطوبت بالا بود. به همين دليل در نيمه اول بازي خوبي از دو تيم نديديم اما در نيمه دوم با تذكراتي كه سرمربي داد و آنها را اجرا كرديم توانستيم بهتر از پرسپوليس بازي كنيم.

گل اول باعث شد شيرازه تيم حريف به هم بريزد. آنها براي جبران گل حمله كردند اما ما چند موقعيت ديگر گلزني به دست آورديم.

وي ادامه داد: خودم را يك پرسپوليسي مي‌دانم و هيچ وقت از باخت اين تيم خوشحال نمي‌شوم اما چون شب گذشته مردم بوشهر از اين پيروزي خوشحال شدند و جشن و هلهله به راه انداختند من هم خوشحال شدم و خدا را شكر كردم.

بازيكن اسبق پرسپوليس در مورد وضعيت اين تيم گفت: اگر پرسپوليس در ديدار بعدي خود در تهران شكست بخورد جمع كردن و سامان دادن اين تيم خيلي سخت است. من دوست داشتم به پرسپوليس كمك كنم و با وجود آنكه از چهار تيم پيشنهاد داشتم از طريق دوستان مشترك براي استيلي پيغام فرستادم كه حاضرم به پرسپوليس بروم. هيچ بازيكني چنين حرفي كه من زدم را نمي‌زند اما عين واقعيت بود و به استيلي پيغام دادم اما او من را نخواست و مدام امروز و فردا كرد.

انصاريان افزود: از من گذشته كه با 33 سال سن بخواهم خودم را در ديدار با پرسپوليس نشان بدهم. اين كار بازيكنان 20 ساله است. به هر حال استيلي من را نخواست بهتر است مردم در مورد اين وضعيت قضاوت كنند. به هر حال مربيگري سليقه‌اي است و او من را براي پرسپوليس انتخاب نكرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)