مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از شيوه بازي پرسپوليس برابر استقلال اهواز گفت:

 كرانچار بايد پاسخگوي اين وضعيت باشد

عباس انصاري فرد درباره ديدار روز گذشته برابر استقلال اهواز و تساوي خانگي يك بر يك اظهار داشت: مي‌دانم براي هواداران ما فقط برد مهم است و تساوي نيز ناراحت كننده است. به همين دليل اين موضوع را به كادر فني پرسپوليس گوشزد كرده ام.
وي تصريح كرد: شيوه بازي و تاكتيك تيم ما برابر استقلال اهواز خوب نبود. من از نحوه بازي و نتيجه به دست آمده به هيچ وجه رضايت ندارم.

انصاري فرد تاكيد كرد: از كرانچار خواسته ايم امروز با حضور در باشگاه در اين باره توضيح دهد. كادر فني بايد نواقص را هر چه سريع‌تر برطرف كند. من معتقدم پرسپوليس همچنان شانس اول قهرماني است اما بايد تيم به شرايط بهتري برسد.
وي درباره درخواست اسپانسر 6 ميلياردي مبني بر به دست گرفتن برند كامل تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد: شرايط قرار داد دو طرفه پرسپوليس و اسپانسر 6 ميلياردي كاملا تغيير كرده و از مسيري ديگر در حال رسيدن به يكديگر است. در دو روز آينده فردي كه اسپانسر 6 ميلياردي ما نام دارد به تهران خواهد آمد و در نشستي صميمانه سعي مي‌كنيم تكليف همه چيز را روشن كنيم تا هر چه سريع‌تر اين قرارداد بسته شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد مشكلات به وجود آمده درباره انتصاب دكتر سودي و ناراحتي دكتر زرينه گفت:

مشكلي وجود ندارد. دكتر سودي مسئول كلينك باشگاه است و دكتر زرينه كار خودش را در تيم دنبال مي‌كند. ما به دنبال اين هستيم كه فشار كاري از روي دوش پزشك پرسپوليس كمتر شود تا او دچار مشكل نشود. از دكتر سودي نيز خواسته ايم هر چه سريع‌تر كلينكي در حد و اندازه‌هاي پرسپوليس افتتاح كند.

انصاري فرد در جواب اين سئوال كه آيا قصد داريد بازيكني را ترانسفر كنيد،‌عنوان كرد: وقتي با همه بازيكنان قرارداد امضا كردم تيم را براي دو سال بستم و مطمئن باشيد در اين مدت هيچ كس از پرسپوليس جدا نمي‌شود. ما همه بازيكنان را مي‌خواهيم و خوشبختانه كرانچار نيز نظر مساعدي روي آنها دارد تا بتوانيم با برنامه بلند مدت به هدف خود برسيم.

وي درباره انتقاد از مبلغ قرارداد كرانچار گفت: اين مطالبي را كه مي‌نويسند دروغ است. ما كار كرانچار را در دبي تمام كرديم و قيمتي كه ايشان به ما پيشنهاد داد بود را حتي كم كرديم. حال مي‌گويند اين بازيكن با نصف قراردادي كه با ما بسته مي‌خواسته به پرسپوليس بيايد. آيا اين جاي سئوال و تاسف ندارد. اين مربي حرفه‌اي است و قيمت آن كاملا مشخص است.


انصاري فرد در جواب اين سئوال كه چند نفر از 250 نفري كه روز گذشته در جايگاه ويژه در بازي مقابل استقلال اهواز نشسته بودند از طرف باشگاه پرسپوليس هستند، گفت: از اين تعداد تنها 10 نفر از مسئولان باشگاه پرسپوليس بودند و واقعا بقيه را نمي‌شناختم. براي من جاي سئوال داشت كه اين افراد چه كسي بودند و چگونه به ورزشگاهي مي‌آمدند كه نه بليت فروشي داشت و نه تماشاگر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)