مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با دنيزلي در تماس هستم و او تا فردا به ما جواب نهايي را مي‌دهد.

عباس انصاري فرد تصريح كرد: گزينه اول تيم فوتبال پرسپوليس مصطفي دنيزلي است و براي به خدمت گرفتن او تمام تلاش خودم را انجام مي‌دهم. مي‌دانم او با فوتبال ايران و پرسپوليس آشنا است و مي‌تواند به ما كمك كند.
وي افزود: به شايعه سازان كاري ندارم و به هيچ عنوان دنبال اين نيستم كه به دنبال مدير برنامه يا افرادي بروم كه با او تماس گرفته‌اند و اعلام كرده‌اند كه از اسم او سواستفاده شده است. من با دنيزلي گفت و گو كردم و او تا فردا جواب نهايي خود را پس از جلسه با مسئولان بيشيكتاش به ما اعلام خواهد كرد.
انصاري فرد ادامه داد: مي‌دانم دنيزلي تيم خود را قهرمان تركيه كرده است اما مطمئن باشيد اجازه نمي‌دهم كساني كه خود را به دنيزلي چسبانده تا از او سود ببرند به عنوان مدير برنامه حاشيه سازي كنند و دست به هر كاري بزنند. من تلاش مي كنم او را به پرسپوليس بياورم مگر اينكه خودش به من بگويد اين كار ميسر نيست.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص ساير گزينه‌ها به جز دنيزلي اظهار داشت: 8 گزينه در ليست پرسپوليس حضور دارند. نام تروسيه فرانسوي، توماس دال آلماني، هنري ميشل فرانسوي و زدنيك زمن؛ مربي اهل چك و 4 مربي ديگر كه از مربيان بزرگ هستند در ليست ما به چشم مي خورد. با اين حال ابتدا منتظر پاسخ دنيزلي خواهم ماند. در غير اين صورت تا پنجشنبه تكليف سرمربي پرسپوليس را روشن خواهم كرد.
انصاري فرد در خصوص جذب بازيكنان جديد گفت:

من فوتبال را متوجه مي‌شوم. سال‌ها در خدمت پرسپوليس بوده ام و مي دانم مشكل اين تيم كجا است. به همين دليل بازيكنان را با دقت جذب خواهم كرد و آنهايي را به تيم مي آورم كه جزو بهترين هاي ايران باشند. هر مربي اي كه بيايد با اين بازيكنان مي‌تواند تيم قدرتمندي بسازد.
وي يادآور شد: در خصوص اين بازيكنان تا حدودي با وينگادا مشاوره داشته ام. درست است او ديگر در پرسپوليس نيست اما اين بازيكنان براي تيم ما چاره‌ ساز خواهند شد.
انصاري فرد اضافه كرد: بازيكناني را كه به پرسپولس آورده ام هيچ كدام كوچك نيستند و در فصل گذشته جزو بهترين‌ها بودند و اميدوارم بتوانند به پرسپوليس كمك كنند.
وي در خصوص احتمال شكايت وينگادا به فيفا در خصوص عدم دريافت مطالباتش عنوان كرد: بعدازظهر امروز جلسه اي با وينگادا برگزار و تكليف طلب او را روشن مي‌كنم اما آقاياني كه به دنبال حاشيه سازي هستند بدانند وينگادا اهل شكايت كردن به فيفا نيست و اين حرفي است كه دوست دارند با آن پرسپوليس را دچار مشكل كنند. سعي مي‌كنيم هر چه سريعتر مشكل او را حل كنيم.
انصاري فرد اضافه كرد: به آقايان هشدار مي‌دهم به هيچ عنوان ديگر به افرادي كه خود را به عنوان مديربرنامه معرفي مي‌كنند اجازه نمي‌دهم بازيكن و مربي به تيم ما بياورند و سو استفاده كنند. مي‌خواهم پاي اين افراد را از پرسپوليس دور كنم و مطمئن باشيد به هدفم مي‌رسم. پرسپوليس بزرگ نياز به اين افراد ندارد.
انصاري فرد در خصوص ليست مازاد پرسپوليس اظهار داشت: به زودي ليست مازاد خود را اعلام خواهيم كرد البته اين بستگي به نظر سرمربي جديد ما نيز دارد، اما قصد داريم چارچوب تيم را حفظ كنيم.

وي اضافه كرد: كار جذب بازيكنان ليگ برتري ما تمام شد و به دنبال اين هستيم كه چند بازيكنان ليگ يكي خوب و اميد را به تيم اضافه كنيم تا بتوانيم تيم را به شرايط آرماني برسانيم. معتقدم بازيكنان ليگ يك مي‌توانند با انگيزه تر در كنار بزرگان پرسپوليس كار كنند.

مديرعامل پرسپوليس درباره علي كريمي گفت: فعلا كريمي نياز به آرامش براي ديدار با كره شمالي دارد و پس از حضور او در ايران با اين بازيكن وارد مذاكره خواهيم شد. كريمي عاشق پرسپوليس است اما خودش بايد بخواهد كه در اين تيم باشد در غير اين صورت امكان تمديد قرارداد او با توجه به پيشنهادهاي خوبش وجود ندارد.
وي درباره حضور علي پروين در پرسپوليس تاكيد كرد: بارها گفته ام با حضور پروين در پرسپوليس هيچ مشكلي ندارم. من دوست دارم او در پرسپوليس كارش را شروع كند اما همه چيز به نظر سازمان تربيت بدني بستگي دارد.
انصاري فرد در جواب اين سئوال كه آيا حضور شما در پرسپوليس براي فصل آينده قطعي شده خاطرنشان كرد: من تا ثانيه‌ آخري كه در پرسپوليس باشم كارم را انجام مي‌دهم و منتظر اما و اگرها نيستم. من وظيفه دارم براي فصل جديد پرسپوليسي بسازم كه دل هواداران را شاد كند و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نخواهم كرد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص مذاكره با بازيكنان فصل گذشته گفت: از روز چهارشنبه گفت و گو با بازيكنان فصل گذشته را همراه تسويه حسابشان انجام خواهيم داد.
انصاري فرد درباره قرارداد آشوبي تصريح كرد: با اين بازيكن صحبت هاي لازم را داشته ام و بايد پس از همراهي تيم ملي صحبت‌هاي نهايي را انجام دهم. توافقات اوليه حاصل شده اما صلاح دانستم حرف هاي نهايي پس از حضور او در تيم ملي زده شود.
وي در خصوص اظهارات افشين پيرواني گفت: در اين باره هيچ صحبتي نمي‌كنم. فكر خودم را فقط به اين مشغول كرده ام كه به هواداران و تيم محبوبم خدمت كنم.
مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوار هستم به هدفي كه در فصل آينده داريم با بازيكنان جديد و سرمربي خود برسيم تا ناكامي اين فصل را از ذهن هواداران پاك كنيم من در اين باره از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنم و به عنوان يك سرباز در خدمت پرسپوليس خواهم بود. مي‌خواهم امسال شادي هواداران را ببينم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)