یکشنبه 13 بهمن(11:32) 

مرجع خبری پرسپولیس : انصاري‌فرد: حال پيرواني خوب نبود و به تمرين نيامد / كريمي اخراج نشده است؛ جرياني در كار استموضوع سرمربي خارجي در زمان تنش‌ها به من رسيد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: پيرواني اعلام كرده كه حالش خوب نيست و امروز به محل تمرين نمي‌آيد؛ شايد هم از لحاظ روحي مشكلي دارد كه نيامده است و من از آن بي‌اطلاع هستم.

، عباس انصاري‌فرد كه در تمرينات امروز (يكشنبه‌) تيم پرسپوليس حاضر شد و به مدت 20 دقيقه با بازيكنان و كادرفني اين تيم جلسه‌اي داشت، پيرامون غيبت افشين پيرواني در تمرين امروز اظهار كرد: پيرواني گفته است “حالم خوب نيست و امروز نمي‌توانم بيايم و فردا در محل تمرين حاضر خواهم شد”؛ شايد هم از لحاظ روحي مشكلي دارد كه نيامده است و من از آن بي‌اطلاع هستم. تا زماني كه پيرواني سرمربي تيم باشد از او حمايت خواهم كرد.

انصاري‌فرد با تكذيب خبر اخراج علي كريمي در باره‌ي اين مساله گفت: فكر نمي‌كنم كريمي بحث شخصي داشته باشد و او تنها در موضع خودش درباره‌ي جايگاه مديريتي باشگاه صحبت كرده است. به هر حال بايد بپذيريم كه جايگاه مديريتي يك تيم با شرايط يك بازيكن فرق مي‌كند. چرا كه مدير نگاه كلاني به مجموعه‌ي خود دارد. كريمي اخراج نشده است و به تشخيص مربيان در بازي‌هاي بعد از جمله داربي شركت خواهد كرد.

وي درباره‌ي ايجاد بحران و تنش در تيم فوتبال پرسپوليس كه پس از بازي با پيام سرباز زده است، نيز گفت: به اعتقاد من بحث‌هايي خارج از تيم وجود دارد كه عده‌اي نمي‌خواهند پرسپوليس نتيجه بگيرد لذا در اين تيم ايجاد تنش مي‌كنند. آنها دنبال اين هستند تا پرسپوليس دچار مشكلات روحي شده و شرايط خوبي نداشته باشد. فكر مي‌كنم عده‌ي زيادي هستند كه چنين وضعيتي را مي‌خواهند. بالاخره وقتي علي كريمي مي‌آيد و آن صحبت‌ها را عليه مديريت باشگاه مطرح مي‌كند، شايد بحث‌ها و مسايل مختلفي پشت اين صحبت‌ها باشد.

انصاري‌فرد ادامه داد:

 درمورد كريمي كه چنين صحبت‌هايي انجام داد طبق مقررات باشگاه و در كميته‌ي انضباطي بررسي‌هايي را خواهيم داشت و سعي مي‌كنيم تصميم درستي در اين رابطه بگيريم.

انصاري‌فرد همچنين با تاكيد اينكه گروهي وجود دارند كه خواهان عدم نتيجه‌گيري پرسپوليس هستند، افزود: هنوز نمي‌دانيم چه گروه و سيستمي درصدد ايجاد اين مسايل در پرسپوليس هستند و بايد با يك سياست خاص در كمترين زمان پرسپوليس را از اين تنش‌ها و بحران‌هاي رواني خارج كنيم. اينكه از يك دقيقه‌ي خاص كادرفني تيم با شعارهاي هواداران دچار تضعيف روحيه مي‌شود جرياني در كار است و من به عنوان مدير باشگاه بايد هرچه سريع‌تر اين مسايل را حل كنم.

 وي درباره‌ي حضور سرمربي خارجي در تيم پرسپوليس گفت: همچنان درصدد بررسي اين مساله هستيم و به محض مشخص شدن نتيجه‌ي قطعي آن را اعلام خواهيم كرد. فكر مي‌كنم پروسه‌ي آوردن سرمربي خارجي مربوط به مديريت امروز من در پرسپوليس نمي‌شود. اين بحث قبل از من هم مطرح بود و حالا در زمان ايجاد تنش‌ها به من رسيده است. معتقدم ما بايد در اين زمينه كار حساب شده و دقيقي انجام دهيم و به خواسته‌هاي مردم از پرسپوليس هم توجه ويژه‌اي داشته باشيم.

وي درباره‌ي جلسه‌اي كه امروز با بازيكنان و كادرفني پرسپوليس داشت نيز گفت: در اين جلسه تنها بحث مشكلات مطرح شد و سعي كردم به مواردي از جمله تقويت روحي بازيكنان و مربيان و دلداري آنها در اين شرايط توجه خاصي داشته باشم. باز هم تاكيد مي‌كنم و قول مي‌دهم به مردم و هواداران پرسپوليس كه تا قبل از بازي داربي تمام مسايل و مشكلات فعلي تيم پرسپوليس حل شود.

وي درباره‌ي زمان حضور “نوري صبري” در پرسپوليس نيز گفت: به خاطر انتخابات عراق مرزهاي اين كشور در حال حاضر بسته است. اما، فكر مي‌كنم او پس از پايان اين مشكل ظرف امروز يا فردا به ايران خواهد آمد.

انصاري‌فرد درباره‌ي حضور ايويچ در پرسپوليس نيز گفت: بحث ايويچ را ما پيگيري نمي‌كرديم و فكر مي‌كنم اين تنها يك مساله‌ي شخصي بين افشين پيرواني و ايويچ بود و ما به هيچ وجه پيگير آن نبوده و نيستيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)