برای برد در دربی مصمم هستیم

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در صورت نتيجه خوب كرانچار مي‌تواند بعد از دربي هم سرمربي باشد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس، عباس انصاري فرد در خصوص اخراج كرانچار اظهار داشت: من كرانچار را اخراج نكردم و در تصميمي شخصي او را فقط كنار گذاشتم اما در جلسه اي كه كميته فني برگزار كرد تصميم من عوض شد.
وي افزود: هميشه به نظر كميته فني احترام مي‌گذارم و با بررسي هاي كه شد متوجه شديم اگر كرانچار برود و مربي جديدي بيايد با سيستم جديد به پرسپوليس لطمه مي‌خورد.
انصاري فرد ادامه داد: به همين دليل به او يك بازي ديگر فرصت داديم تا توانايي‌هاي خودش را بهتر نشان دهد. البته او اگر برنده دربي باشد مي‌تواند همچنان به عنوان سرمربي پرسپوليس انجام وظيفه كند.
وي خاطرنشان كرد: واقعا كرانچار به خوبي از خود در جلسه كميته فني دفاع كرد. او گفت؛ تيم من 90 دقيقه فوتبال بازي كرد. فرصت‌هاي زيادي را از دست داد و در ضربات آخر بد بوديم. به همين دليل و با توجه به دفاعيات حرف اين مربي را قبول كرديم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس يادآور شد: از كرانچار خواستيم سعي كند اولين گل را پرسپوليس به ثمر برساند تا بعد از يك گل خوردن به دنبال جبران نباشند. اميدوارم با اين جمع بندي كميته فني كه بايد به آن احترام مي‌گذاشتم پرسپوليس در آينده نتايج خوبي بگيرد.
انصاري فرد خاطرنشان كرد: براي برد در دربي مصمم هستيم تا تمام حواشي‌ها را از بين ببريم. من هنوز به بازيكنان پرسپوليس اعتقاد قلبي داريم و اميدوارم كرانچار بتواند با پرسپوليس نتيجه بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)