مرجع خبری پرسپولیس : باید باور كرد كه علي كريمي موثرترين بازيكن فصل گذشته‌ي پرسپوليس در تركيب فصل آينده‌ي اين تيم جايي ندارد.

پس از آن كه جلسات و مذاكرات علي كريمي و مدير برنامه‌هاي او با عباس انصاري‌فرد به درازا انجاميد، اين شائبه به وجود آمد كه علي كريمي و پرسپوليس دو داستان جدا از هم دارند. اما، اظهارنظرهاي دو طرف و ابراز علاقه‌ي كريمي به ماندن و انصاري‌فرد براي نگاه داشتن كريمي بارقه‌هايي از اميد را براي هواداران زنده نگه مي‌داشت. اما، در حالي كه امروز فصل نقل و انتقالات رقابت‌هاي ليگ برتر به پايان مي‌رسد، بايد باور كرد كه كريمي بازيكني كه فصل گذشته بيشترين تاثيرگذاري را در نتايج اين تيم داشت، فصل آينده جايي در اين تيم نخواهد داشت.

يكشنبه عباس انصاري‌فرد اظهارنظري كرد كه مي‌توان براساس آن دريافت كه راه كريمي و پرسپوليس ديگر از هم جدا شده است.

مديرعامل قرمزهاي پايتخت كه يكشنبه با يكي از برنامه‌هاي ورزشي سيما گفت‌وگو مي‌كرد، پيشنهاد مدير برنامه‌هاي كريمي به پرسپوليس را به قرارداد تركمنچاي تشبيه كرد و گفت:

«ما نمي‌توانيم درخواست‌هاي مالي كريمي را برآورده كنيم. او در پيشنهادي كه توسط مدير برنامه‌هايش براي ما ارسال كرده درخواست 350 ميليون تومان در قرارداد و همچنين 150 ميليون اضافه را داشته است. اما، با مشكلات مالي كه ما داريم امكان پرداخت چنين پولي وجود ندارد. پرسپوليس مشكلات مالي فراواني دارد به همين خاطر ما نتوانستيم پيش قرارداد حسين بادامكي و محسن خليلي را بپردازيم. با وجود اين كه يك جاي خالي براي كريمي باقي گذاشته بوديم اما، تا اين لحظه (ديروز) نتوانستيم با او به توافق برسيم.»

به گفته‌ي انصاري‌فرد در بند ديگري از پيشنهاد كريمي به پرسپوليس آمده است كه او هر جاي فصل كه خواست، مي‌تواند قراردادش را فسخ كند و بايد تا پايان نيم فصل قرارداد او با پرسپوليس تسويه شده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)