مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: با توجه به استقبالي كه از بازي مي‌شود، هميشه خواسته‌ام ديدار برابر پرسپوليس جذاب شود.

 

محمدحسن انصاري فرد در مورد بازي فردا مقابل پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس و هوادارانش براي من قابل احترام هستند. به احترام آنها در اين سال‌ها جز آرزوي برگزاري يك ديدار جذاب و تماشاگرپسند، اظهار نظري نداشته و نخواهم داشت. حالا نيز بايد بگويم اميدوارم پنجشنبه شب شاهد برگزاري يك ديدار جذاب، جوانمردانه و تماشاگرپسند باشيم. درباره اين بازي فقط بايد بگويم احساس مي‌كنم با توجه به ساعت برگزاري، قطعا هواداران زيادي به ورزشگاه آزادي خواهند رفت.

 

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد حضور 5 بازيكن و مربي سابق راه‌آهن در پرسپوليس، گفت: راه‌آهن با 73 سال قدمت به تيمي سازنده معروف بوده؛ اما متاسفانه سال‌ها بود كه بازيكني از راه‌آهن به  تیم ملی یا تيم‌هاي مدعي قهرماني منتقل نمي‌شد؛ اما خوشحالم كه يكي از موفقيت‌هاي باشگاه راه‌آهن در 4 سال اخير اين بوده كه توانسته بازيكنان مطرحي مثل نورمحمدي، جمشيديان، اصغري، زارعي، محمد، زنيدپور و … را به تيم‌هاي مطرح باشگاهي و تيم‌هاي ملي تحويل دهد.

 

 

خوشبختانه راه‌آهن از نظر سازندگي كاملا احيا شده و مي‌توان اين تيم را از اين نظر يكي از موفق‌ترين تيم‌هاي ايران در سال‌هاي اخير دانست به گونه‌اي كه در حال حاضر بيش از 5 بازيكن راه‌آهن در تيم‌هاي اميد، نوجوانان و جوانان عضويت دارند و همه ساله بازيكنان راه‌آهن در پايان فصل با پيشنهادات تيم‌هاي مطرح و متمول مواجه مي‌شوند.

انصاري‌فرد تصريح كرد: بها دادن به مربيان جواني مثل داود مهابادي و مهدي تارتار و استفاده از آنها به عنوان سرمربي يك تيم ليگ برتري و حضورشان در تيم‌هاي ديگر نيز نشان از افزايش توان سازندگي باشگاه راه‌آهن دارد. ما براي همه اين عزيزان آرزوي موفقيت داريم و شك ندارم كه فصل آينده نيز تيم‌هاي بزرگ و متمول از كارخانه بازيكن‌سازي راه‌آهن استفاده خواهند كرد.

وي تاكيد كرد: راه‌آهن علاوه بر سازندگي از نظر كسب نتيجه نيز با راه‌ يافتن به فينال جام حذفي براي اولين بار و كسب بيشترين ميانگين امتيازي در ليگ برتر تمامي ركوردها و طلسم‌هاي تاريخ 73 ساله خود را شكسته و در زمينه عمراني نيز بدون ترديد بهترين عملكرد را در چهار سال گذشته بين تمامي تيم‌هاي ليگ برتري داشته تا جايي كه امروز با توجه به اقدامات انجام شده از باشگاه راه‌آهن مي‌توان به با امكانات‌ترين و مجهزترين باشگاه ليگ برتري ياد كرد.

انصاري‌فرد گفت: در فصل نقل و انتقالات بر اساس نظر مهدي تارتار و رسول كربكندي اقدام به جذب بازيكنان كرديم و بنده شخصا معتقدم با توجه به بضاعت مالي باشگاه تيم خوبي بسته شده و قطعا مي‌تواند امسال نتايج مطلوبي بگيرد. در 4 هفته گذشته مستحق كسب امتيازات بيشتري بوديم و با همت مربيان و بازيكنان كسب نتايج مطلوب دور از دسترس نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)