پنجشنبه19 دی (16:00) 

مرجع خبری پرسپولیس: انصاري فرد: با بوناچيچ هيچ مذاكره اي نداشته ام

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران با اشاره به اينكه هيچ مذاكره اي با بوناچيچ نداشته است، گفت: به اين باشگاه نيامده ام كه با خود يك مربي خارجي بياورم.

عباس انصاري فرد پس از جلسه امروز هيئت مديره در گفت و گو با مرجع خبری اظهار داشت: داريوش مصطفوي مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس براي اين تيم زحمات فراواني كشيده است و من از طرف خودم و هيئت مديره از ايشان تشكر مي‌كنم.
وي افزود: خوشحالم كه پس از سال ها دوباره مسئوليت تيم بزرگ پرسپوليس به من سپرده شد و فكر مي كنم كار سختي را پيش رو داشته باشم؛ اما انگيزه زيادي براي كار دوباره در اين باشگاه دارم.
انصاري فرد ادامه داد: براي از بين بردن حاشيه‌هايي كه مدتي است پرسپوليس را آزار مي دهد اول به دنبال برقراري اهداف كوتاه مدت هستم تا شرايط اين تيم بهتر شده و در ميادين بعدي موفق‌تر ظاهر شود.
وي تصريح كرد: اكنون شرايط روحي و رواني حرف اول را در پرسپوليس مي‌زند. بايد زمينه اي فراهم شود كه كادر فني و بازيكنان فقط به فكر موفقيت تيم بزرگ پرسپوليس باشند.
مدير عامل جديد باشگاه پرسپوليس همچنين در خصوص كادر فني پرسپوليس گفت: از كادر فني به صورت كامل حمايت مي‌كنيم؛ ولي نمي‌گويم كه تا آخر فصل دست به تركيب آنها نمي‌زنيم. تا زماني كه كادر فني نتايج خوبي را كسب كند به كارش ادامه خواهد داد و بنده به عنوان مدير عامل سعي مي‌كنم تمامي نقاط ضعف موجود را برطرف كنم. در غير اينصورت هيئت مديره در اين خصوص تصميم خواهد گرفت.پيرواني جزوي از پرسپوليس است و مطمئن هستيم او مي تواند با قدرت اين تيم را در آينده به حق واقعيش برساند.
وي خاطرنشان كرد: هفته آينده نشستي با كادر فني برگزار خواهم كرد و در خصوص مسائل مختلف با آنها گفت و گو مي كنم. پس از آن برنامه هاي تازه را اعلام خواهد كرد.
وي درباره صحبت‌هاي اخير در خصوص پيوستن لوكابوناچيچ به پرسپوليس افزود: به هيچ عنوان در اين باره حرفي نزده‌ام و براي بار اول است كه اين مسئله را مي شنوم. اگر در آينده حرفي شد حتماً آن را به اطلاع علاقمندان به پرسپوليس مي‌رسانم.
انصاري فرد درباره ضرب‌الاجل باشگاه پرسپوليس به پيرواني گفت: هيچ وقت اين كار را نكرده‌ام و بعيد مي‌دانم درست باشد. همانطور كه گفته‌ام اگر قرار باشد تغييراتي انجام شود آن را با اعضاي هيئت مديره در جريان مي‌گذاريم و نتيجه‌اش را اعلام مي كنيم و نيازي به ضرب‌الاجل، فرصت يا اولتيماتوم نيست.
وي در خصوص عضويت خود در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس عنوان داشت: طبق آخرين صحبت‌هايي كه داشته‌ام علاوه بر مديريت، عضو هيئت مديره پرسپوليس هستم. از اينكه نوشته‌اند من عضو هيئت مديره نيستم، اطلاعي ندارم.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص برنامه‌هاي‌‌ ويژه‌اش براي باشگاه پرسپوليس گفت: برنامه‌هاي مفصلي داشته و دوست دارم هرچه سريعتر در باشگاه پياده كنم؛ اما نياز به زمان است. فقط مي‌توانم به هواداران قول دهم تشكيلات بزرگ پرسپوليس تلاش مي‌كند هر روز بهتر شود. من در اين راه قدم‌هاي مثبتي برخواهم داشت تا دل هزاران هوادار اين تيم شاد شود.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره بدهي 12 ميلياردي باشگاه ادامه داد: در اين خصوص فعلاً نظري نمي‌دهم. در مرحله بعدي اين موضوع را رسيدگي خواهم كرد؛ اما اكنون با توجه به زحمات اعضاي هيئت مديره ابتدا بايد شرايط را طوري مهيا كنيم كه تيم از بحران خارج شود.
انصاري فرد درباره قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا گفت: بهترين بازيكنان ايران را داريم و شايد بسياري از آنها به قول بعضي‌ها كهكشاني باشند. براي ما قرعه‌كشي آسان معني ندارد. ما بايد با تمام تيم‌ها در آسيا چه در مرحله اول و چه دوم بازي كنيم پس اگر بخواهيم قهرمان شويم خود را بايد طوري آماده كنيم كه تمام بازي‌ها را فينال ببينيم.
وي افزود: هدف پرسپوليس قهرماني در آسيا و موفقيت در ليگ برتر و جام حذفي است. مي‌توانيم با تلاش زياد آن را بدست آوريم.
وي ادامه داد: من به پرسپوليس آمده‌ام تا كمك كنم. مطمئن باشيد اگر روزي هيئت مديره به اين نتيجه برسد كه نمي‌توانم براي اين تيم موثر باشم از من بخواهد اين تيم را ترك مي‌كنم. قصد ندارم فقط بر روي صندلي رياست اين باشگاه بنشينم.
انصاري فرد خاطر نشان كرد: مي‌دانم حواشي زيادي در پرسپوليس وجود دارد و من سعي مي‌كنم هفته آينده به تك تك آنها به صورت كلي و جزئي رسيدگي كنم. من مدير عاملي هستم كه به خاطر تغييرات به پرسپوليس نيامده‌ام بلكه مسئوليتي را قبول كرده‌ام كه بايد بيشتر در آن به فكر خدمت باشم.
وي درباره ليدرهاي باشگاه پرسپوليس گفت: براي تمام قسمت‌هاي مختلف برنامه دارم. هواداران و ليدرها نيز از سرمايه‌ هاي باشگاه هستند پس ما براي آنها نيز برنامه‌ريزي منظمي خواهيم داشت تا آنها به باشگاه خود به راحتي خدمت كنند.
مدير عامل جديد پرسپوليس در خصوص علاقه شديد خود به حضور مربي خارجي اظهار داشت: هرگز به باشگاه پرسپوليس نيامده‌ام تا يك مربي خارجي با خود بياورم. صلاح تيم را هيئت مديره مي‌داند و من هم در اين باره تصميم مي‌گيرم.
وي خاطر نشان كرد: اميدوارم با فراموشي تمام مسائل گذشته و با تعاملي بهتر تيمي را آماده كنيم كه بتواند پس از سال ها بهترين تيم آسيا باشد و دل هزاران ايراني را خوشحال كند. در تيم پرسپوليس اين پتانسيل وجود دارد و با تعامل خوب هيئت مديره مطمئن هستم اين خواسته دور از دسترس نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)