دوشنبه 19 اسفند (10:06)

مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با حمايت و تشويق پرشور تماشاگران، الشارجه امارات را شكست خواهيم داد.

عباس انصاري فرد، خاطرنشان كرد: ديدار با الشارجه براي ما از اهميت خاصي برخوردار است. بازي اول در هر تورنمنتي مهم است و ما با توجه به اين نكته براي كسب 3 امتياز وارد ميدان مي‌شويم.
وي اظهار داشت: بازيكنان پرسپوليس از لحاظ روحي و فني در شرايط مطلوبي به سر مي‌برند. با تمريناتي كه كادر فني در نظر گرفته اميدواريم فردا بازي خوبي را شاهد باشيم. شناخت كافي از الشارجه را داريم و مي‌دانيم چگونه بايد به ميدان برويم.
انصاري فرد اضافه كرد: هدف پرسپوليس موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا است. از آنجايي كه تيم اول هر گروه در مرحله بعدي ميزبان است تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا به عنوان تيم اول راهي مرحله بعد شويم.
مديرعامل پرسپوليس با اشاره به نقش تماشاگران عنوان كرد: هواداران پرسپوليس سرمايه‌هاي اين باشگاه هستند و حضور آنها مي‌تواند زمينه موفقيت تيم را فراهم كند. ورزشگاه آزادي با حضور پرشور تماشاگران حال و هواي ديگري خواهد داشت. در اين صورت بازيكنان الشارجه با روحيه تضعيف شده مقابل ما صف‌آرايي خواهند كرد.
انصاري فرد تاكيد كرد: همه شرايط براي پيروزي در ديدار فردا آماده است. اميدوارم با ارائه يك بازي خود بتوانيم نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران در آسيا باشيم.
تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 15 فردا در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي ميزبان الشارجه امارات است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)