یکشنبه 20 بهمن (18:50)

مرجع خبری پرسپولیس :  با حضور اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس مديرعامل اين باشگاه به مهاجم تيم ملي ايران تسليت گفت.

 در جريان تمرين بعدازظهر تيم ملي ايران اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس به استثناي مجيد فرخزادي به كمپ تيم هاي ملي آمده و از نزديك تمرين ملي پوشان را تماشا كردند.
عباس انصاري فرد،‌ آخوندي، نژاد فلاح و حسين هدايتي به كنار زمين تمرين آمده و روي نيمكت كمپ تيم هاي ملي نشستند. پس از گذشت 20 دقيقه علي دايي سرمربي تيم ملي ايران به بازيكنان تيم ملي استراحت داد و در اين هنگام انصاري فرد به سوي وحيد هاشميان رفته و فوت مادر وي را به مهاجم تيم ملي تسليت گفت.

*علي دايي كه با حضور هيات مديره باشگاه پرسپوليس وفقه اي در روند تمريني ايجاد نكرده بود پس از 20 دقيقه به سوي اعضاي هيات مديره پرسپوليس آمده و با آنها دست داد.

* هادي طباطبايي دروازه بان سابق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه استقلال در كمپ تيم هاي ملي حضور داشت و تمرين تيم هاي ملي ايران و كره جنوبي را از نزديك تماشا كرد.

* شمار زيادي از خبرنگاران، عكاسان و گزارشگران تلويزيوني كره جنوبي به كمپ‌هاي ملي آمده بودند و از تمرينات ايران و كره جنوبي؛ گزارش و تصاويري تهيه و تنظيم كردند.

* هو جونگ مو سرمربي تيم ملي كره جنوبي كه در 2 روز گذشته اعلام كرده بود با رسانه ها مصاحبه نخواهد كرد امروز پس از آنكه يك خبرنگار و تصويربردار كره جنوبي در تمرين حاضر شدند با يك بنر تبليغاتي كه كالاهاي كره جنوبي روي آن تبليغ شده بود حاضر به انجام مصاحبه شد و به سوالات خبرنگار ايراني و كره پاسخ داد.

* وحيد هاشميان مهاجم تيم ملي ايران؛ كه به دليل فوت مادرش در جلسه تمرين روزهاي گذشته تيم ملي غايب بود امروز به عنوان اولين بازيكن از هتل آكادمي ملي المپيك بيرون آمد و پس از آنكه به مدت كوتاهي تمرين تيم ملي كره جنوبي را زير نظر گرفته بود به زمين شماره يك رفت و كنار ساير ملي پوشان تمرين كرد.

* امروز نزديك 50 هوادار به كمپ تيم هاي ملي آمده بودند. شماري از آنها در ابتدا براي ورود به داخل آكادمي با مشكل مواجه بودند كه پس از انجام صحبت با مسئولان حراست توانستند به داخل زمين آمده و تيم ملي را تشويق كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)