مرجع خبری پرسپولیس : انصاري فرد تا پس فردا بركنار مي شود

سعیدلو:انتخاب سرمربی پرسپولیس با مدیریت جدید است

مهترين اظهار نظر روز مربوط است به علي سعيدلو ،رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس كه امروز به پانا گفته است : به زودی تغییرات در این تیم صورت می گیرد و انتخاب سرمربی تیم هم با مدیریت جدید است.

او كه معاون اجرایی رئیس جمهور پیرامون جلسه خود با علی آبادی گفت : اوضاع پرسپولیس هم ما و هم طرفداران این تیم را نگران کرده است و ما قصد داریم با تغییراتی به این نابسامانی ها پایان دهیم. در این جلسه از علی آبادی خواستیم که هر چه زودتر کارهای تغییرات را پیگیری و به آن سرعت عمل ببخشد تا بیش از این وقت در مورد باشگاه پرسپولیس تلف نشود. این تغییرات بستگی به سرعت عمل رئیس سازمان دارد چون روی آن سازمان هم فشار است.

رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی انصاری فرد برکنار و کاشانی معرفی می شود ، گفت :

 بگذارید انصاری فرد کار خود را انجام دهد. چون این روزها اظهارنظر زیاد شده از علی آبادی خواستیم خود این تغییرات را به صورت رسمی اعلام کند.

سعیدلو گفت: سعی می کنیم ظرف دو روز آینده تغییرات صورت گیرد تا بتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم . از علی آبادی خواستیم پیگیری جدی انجام دهد. او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از تغییرات سرمربی معرفی می شود یا نه گفت : ابتدا بگذارید این تغییرات صورت بگیرد بعد در مورد سرمربی پرسپولیس گروه جدید تصمیم می گیرند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)