مرجع خبری پرسپولیس : انصاري فرد: كرانچار قول موفقيت داده است  / سوء تفاهم‌ها با نژادفلاح حل شده است  / هيـچ شكايت و گلـه‌اي از «علي كريمي» ندارم

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: درست است كه سرمربي جديد نياز به زمان دارد، اما كرانچار با علم به شرايط پرسپوليس به اين تيم آمد و قول موفقيت داده است.

عباس انصاري فرد درباره اتفاقاتي كه در بحث جدايي علي كريمي از پرسپوليس مطرح شد، اظهار كرد: بر خلاف آنچه كه گفته مي‌شود بنده در جلسه‌ي شب آخرين مهلت نقل و انتقالات تا آخرين لحظات با نژاد فلاح عضو هيات مديره باشگاه در ارتباط بودم و ما با يكديگر كاملا هماهنگ بوديم اما به رغم تلاش‌هايي كه براي پيوستن كريمي به پرسپوليس انجام داديم، ديگر دير شد و اين امر ميسر نشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اگر علي كريمي در حال حاضر تمايل و شرايط لازم براي بازگشت به پرسپوليس را داشته باشد، موافق چنين اقدامي هستيد، گفت: فكر مي‌كنم ديگر ليست تيم ما به طور كامل پر شده است و براي حضور كريمي در اين تيم بايد بازيكني را از ليست حذف كنيم كه چنين اقدامي براي ما ميسر نيست.

انصاري فرد با اشاره به موضع‌گيري نژاد فلاح پس از جلسه با علي كريمي گفت:

 به رغم آنكه ما با هم كاملا هماهنگ بوديم اما پس از آن جلسه، سوء تفاهم‌هايي ايجاد شد كه حل شد و بنده گله‌اي از نژاد فلاح يا فرد ديگري ندارم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تكذيب صحبت‌هايي كه به نقل از او مبني بر شكايتش از علي كريمي يا مدير برنامه‌هايش، منتشر شده بود، تصريح كرد: هيچ شكايت و گله‌اي از علي كريمي ندارم و اميدوارم او در تيم استيل آذين موفق باشد. اگر قصد انجام شكايت از فردي را داشتم، تاكنون كه ناسزاهاي بسياري را از زمان پذيرفتن مديريت پرسپوليس تاكنون شنيده‌ام بايد از افراد زيادي شكايت مي‌كردم.

وي درباره شرايط و عملكرد كرانچار سرمربي تيم پرسپوليس گفت: صحبت‌هايي عده‌اي كه مي‌گويند بايد به سرمربي جديد تيم فرصت داد را قبول دارم اما كرانچار مربي معتبر و بزرگي است كه با اعلام به اوضاع و شرايط پرسپوليس به اين تيم آمده است. او به ايران آمد و همه چيز را ديد و به خوبي مي‌داند كه ديرهنگام به تيم ما ملحق شده است. بدون شك وقتي با وجود چنين وضعيتي سرمربي‌گري پرسپوليس را مي‌پذيرد حتما به توانايي‌هايش اطمينان داشته است. او به موفقيت پرسپوليس در ليگ نهم بسيار اميدوار است و در اين راستا قول‌هايي را داده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره جوان‌گرايي امسال تيمش تصريح كرد: ما جوانان زيادي را وارد تيم پرسپوليس كرديم كه البته بسياري از آنها در مقطع سني زير 23 سال هستند و سعي مي‌كنيم با پرورش آنها پس از چند سال به بهترين بهره‌وري از اين نفرات برسيم اما بازيكناني كه قطعا از آنها در ليگ برتر استفاده خواهيم كرد همان 22 بازيكن اصلي ما در ليست تيم هستند. البته شايد برخي از بازيكنان اميد و جوان ما در تمرينات آنقدر خوب ظاهر شوند كه نظر مربيان را جلب كرده و در تركيب اصلي تيم پرسپوليس قرار گيرند.

انصاري فرد در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم همه دست به دست هم دهيم و كساني كه آرزوي موفقيت پرسپوليس را دارند و آن را بيان مي‌كنند كمك كنند كه اين تيم در نهمين دوره ليگ برتر موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)