مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران،دليل اصلي نتيجه نگرفتن تيم فوتبال پرسپوليس را حرف شنوي سرمربي اين تيم از بعضي افراد عنوان کرد.
    
عباس انصاري فرد که در ليگ نهم با وعده هاي فراوان به هواداران،زلاتکو کرانچار کرووات را به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب کرد،پس از هفته نهم و ديدار مقابل استقلال تهران از سمتش برکنار شد و جاي خود را به حبيب کاشاني داد.
عباس انصاري فرد مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس ددرخصوص تداوم ناکامي هاي پرسپوليس به رغم تغيير مديريت در اين تيم،گفت:در مدت مسووليتم در اين تيم ،دلايل عدم نتيجه گيري پرسپوليس را شناسايي کردم و به خوبي از دلايل آن اطلاع دارم و اميدوارم هر چه زودتر پرسپوليس از اين وضعيت بد رها شود و به روز هاي خوب خود باز گردد.
انصاري فرد افزود: متاسفانه زماني که خواستم مشکلات اصلي تيم را برطرف کنم از کار برکنار شده و ديگر فرصت و قدرتي براي اين اقدام نداشتم.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس با اعلام مشکل اصلي اين تيم،گفت: سرمربي تيم دليلي اصلي نتايج ضعيف پرسپوليس است و راه حل خروج پرسپوليس از اين مشکلات، تعويض کرانچار است.
وي تصريح کرد: کرانچار سرمربي بسيار خوبي است ولي چون تاثير پذير است نمي تواند توانايي هاي خود را در پرسپوليس نشان دهد.
انصاري فرد با توضيح بيشتر درخصوص تاثير پذير بودن کرانچار، اظهار کرد: افرادي به ويژه از بيرون و حتي درون باشگاه روي تصميمات سرمربي تيم تاثير مي گذارند و اين موضوع مربوط به زمان کاشاني نيست و در زمان مديريت من نيز وجود داشت.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس،ادامه داد: اين تيم از لحاظ بازيکن در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.
انصاري فرد درخصوص افت شديد تعدادي از بازيکنان مطرح پرسپوليس، اظهار کرد: استفاده از بازيکنان در پست هاي غير تخصصي دليل اصلي افت شديد بازيکنان پرسپوليس است به طور مثال سرمربي تيم از حسين بادامکي که يک بازيکن هجومي است در پست هافبک دفاعي استفاده مي کند و با توجه به اين موضوع نبايد انتظار داشت بازيکنان بتوانند توانايي هاي واقعي خود را در زمين نشان دهند.
وي ادامه داد:نيمکت نشيني ستارگان به سود پرسپوليس نيست و باشگاه در ابتداي فصل براي حضور اين بازيکنان در تيم هزينه زيادي کرده است. بايد از ستاره هاي تيم در ترکيب استفاده شود و حتي تعدادي از آنها را براي تامين هزينه هاي باشگاه ترانسفر کرد.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: زماني که بازيکنان بزرگ تيم بدانند نيمکت نشيني آنها به دليل دخالت بعضي از افراد در تصميمات سرمربي است با مشکلات روحي شديدي مواجه خواهند شد و نمي توانند توانايي هاي خود را نشان دهند و احساس تبعيض مي کنند.
انصاري فرد درخصوص صحبت هاي اخير حبيب کاشاني مبني بر نبود رفاقت در بين بازيکنان و کادرفني،تصريح کرد:اين رفاقت را بايد کادر فني به تيم تزريق کند و مطمئن باشيد در زماني که اين مهم در تيم باشد پرسپوليس نتيجه خواهد گرفت.
وي درخصوص احتمال حضورش در هيات مديره جديد باشگاه، گفت: اگر نامم در ميان اعضاي جديد هيات مديره باشد بايد ترکيب اعضا را بررسي کنم و بعد تصميم خود را اعلام کنم. معتقدم زماني که هيات مديره با حضور بعضي از افراد همدلي خود را از دست مي دهد نبايد حضور در آن را پذيرفت بايد در شرايطي کار کرد که بتوان در آن موفق بود.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس با گلايه از شعارهايي که بر عليه او در ورزشگاه داده مي شد خاطرنشان ساخت: زماني که مديرعامل باشگاه پرسپوليس بودم از دقايق ابتدايي بازي بي احترامي ها بر عليه من شروع مي شد اما هم اکنون هواداران تا دقيقه 90 تيم خود را در بدترين شرايط تشويق مي کنند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)