پرسپولیس نیوز :مدافع اسبق تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم نیکبخت بتواند به روزهای اوجش برگردد.

علی انصاریان درباره بازگشت علیرضا واحدی نیکبخت به استقلال اظهارداشت: نیکبخت وقتی به پرسپولیس رفت حرفهایی علیه استقلال زد که نباید می زد. کاری که من هرگز هنگام جدایی از پرسپولیس نکردم و به همین دلیل همیشه از طرف هواداران این تیم تشویق شدم.

وی ادامه داد: نیکبخت به دلیل موضع گیریهایی که علیه استقلال کرد پلهای بازگشتش به این تیم را خراب و کارش را سخت کرد. او هم هواداران استقلال را از دست داد و هم حالا هواداران پرسپولیس را. امیدوارم نیکبخت بتواند به روزهای اوجش برگردد اما حتما می داند که کارش تا چه اندازه سخت است چون جو فوتبال خیلی تغییر کرده و نیکبخت هم سالهاست که در سطح اول فوتبال حضور نداشته است.

انصاریان ادامه داد: به نظر من قلعه نوعی هم با بازگرداندن علیرضا ریسک بزرگی کرده است. نیکبخت برای اینکه از طرف هواداران استقلال مورد قبول واقع شود کار سختی دارد چون حرفهایی که علیه این تیم و هوادارانش زد در ذهن مردم مانده است. با این حال امیدوارم با بازیهای خوب برای استقلال بتواند دل هواداران را به دست بیاورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای فوتبال تنگ شده گفت: اصلا اینطور نیست. دل من برای این فوتبال با چنین آدمهایی تنگ نمی شود. من کنار بزرزگانی مثل منصوریان، عابدزاده، پیروانی و خیلی های دیگر که ملی پوش بودند فوتبال بازی کردم و الان هم خوشحالم که بین هواداران استقلال و پرسپولیس از من به خوبی یاد می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)