پرسپولیس نیوز : مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم ایتالیایی‌ها سفیر خوبی برای ما باشند و به دنیا بگویند که ایرانی‌ها دنبال صلح و آرامش هستند.

علی انصاریان درباره حضورش بعد از سال‌ها در ورزشگاه کارگران گفت:‌ با حضورم در این ورزشگاه خاطرات برایم یکبار دیگر زنده شد. من هشت سال خوب در این ورزشگاه تمرین کردم و لحظه لحظه آن برایم خاطره است. متأسفانه نمی‌توان به گذشته‌ها بازگشت و باید با همین خاطرات روزگار را سپری نمود و این من را اذیت می‌کند. اما دیدن بزرگان پرسپولیس از این ناراحتی می‌کاهد و این برای من افتخاری است تا خاطراتم را همراه این بزرگان در ذهنم زنده و مرور کنم.

مدافع اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص شرایط تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس، در روز دوم تمرینات ادامه داد: فکر می‌کنم تمرینات از روز اول خیلی بهتر است اما خیلی از بچه‌های تیم ما پیش از این تمرین نداشتند و تا آنجایی که می‌دانم تیم میلان تیم خوب و آماده‌ای است البته ما همیشه یاد گرفته‌ایم که باخت را دوست نداشته باشیم و حتی در 35 سالگی هم می‌خواهم تلاش کنم تا بازی خوبی انجام دهم. ما باید از اعتبار نام پرسپولیس دفاع کنیم تا مقابل تیم بزرگ ایتالیایی اسم‌مان خراب نشود.

وی در مورد حضور تماشاگران در این بازی هم، گفت: امیدوارم تماشاگران به ورزشگاه بیایند تا خاطرات خوب روزهای قدرتمند پرسپولیس برای هم باز هم زنده شود. البته از آنجایی که من شنیده‌ام قرار است عواید این بازی به موسسه‌های خیریه برسد،‌امیدوارم همه بیایند تا کمک خوبی به این موسسات بشود.

انصاریان در خصوص بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان هم،‌گفت: خیلی از این بازیکنانی که قرار است به تهران بیایند آرزوی دیدارشان را داشتیم و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی جذابی خواهد شد البته من سابقه بازی در چنین دیدارهایی را داشته‌ام آن زمان که جوان‌تر بودم برای بازی خداحافظی احمدرضا عابدزاده تیم بایرن‌مونیخ به تهران آمد که همه بازیکنانش از بزرگان فوتبال دنیا بودند خود من در آن بازی حتی گل هم زدم اما الان دیگر سن و سالی از من گذشته و دیگر آن شور جوانی را ندارم.

وی درباره اینکه قول گلزنی در این دیدار را هم می‌دهد، افزود: امیدوارم که بتوانم دروازه روسی را باز کنم هر چند که یک بازی دوستانه است و خیلی اختلاف بین بازیکنان زیاد نیست. امیدوارم بازی برگزار شود که در ذهن همه بماند و ایتالیایی‌ها بدانند که ایران جای امنی است و ما همواره برای صلح تلاش می‌کنیم.

انصاریان در پایان گفت: شرایط بدنی میلان خوب است شاید ما را ببرند و شاید هم نبرند اما برد و باخت در این بازی اصلا مهم نیست و آن چیزی که مهم است حضور پیشکسوتان پرسپولیس در کنار هم و همچنین فریاد شعار این بازی که صلح و دوستی است خواهد بود. امیدوارم ایتالیایی‌ها سفیر خوبی برای ما در اروپا باشند و به همه بگویند که ایران کشور امنی است که مردمش برای صلح تلاش می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)