مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت : با مسئولان پرسپولیس ، پیکان و چند تیمی شهرستانی مذاکره کرده ام.

مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران،گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و به جاي بازيكنان جوان و كم تجربه نياز به بازيكنان بزرگ و با تجربه دارد.

علي انصاريان روز چهارشنبه ،درخصوص وضعيت خود خاطرنشان ساخت: درحال حاضر با ‪ ۵‬باشگاه در حال مذاكره هستم و ظرف دو روز آينده تيم آينده خود را معرفي خواهم كرد.

وي درخصوص مذاكراتش با مسئولان پيكان و پرسپوليس افزود: با مسئولان هر دو تيم صحبت‌هايي داشته ام و به غير از اين دو تيم با سه تيم شهرستاني نيز صحبت‌هايي انجام داده ام اما مي‌خواهم با كمي فكر بهترين گزينه را انتخاب كنم.

انصاريان درخصوص مشخص نشدن وضعيت سرمربي پرسپوليس درحالي كه كمتر از يك ماه به آغاز مسابقات ليگ باقي مانده است،گفت: در چند سال آخير، اين اتفاق زياد رخ داده است و حتي در سالي كه پرسپوليس قهرمان ليگ شد نيز سرمربي اين تيم در روزهاي آخر انتخاب شد لذا اين موضوع خيلي مشكل ساز نخواهد بود وي تصريح كرد: متاسفانه سال گذشته پرسپوليس نتيجه خوبي در ليگ برتر كسب نكرد و امسال همه به دنبال جبران اين موضوع هستند و اطمينان دارم مديران باشگاه در تلاش هستند تا با يك انتخاب مناسب مشكلات فصل گذشته تكرار نشود.

انصاريان اظهار كرد: امسال پرسپوليس بازيكنان زيادي را از دست داده و اين موضوع شرايط را كمي سخت كرده است.

وي گفت: پرسپوليس بازيكنان جوان و آينده داري را جذب كرده است اما معتقدم اين تيم بايد بازيكنان اسمي را جذب مي‌كرد زيرا تيم‌هاي بزرگ بيش از بازيكن جوان نياز به بازيكنان اسمي و باتجربه دارند.

مدافع سابق تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تهران درخصوص مفيدتر بودن سرمربي خارجي يا ايراني براي اين دو تيم خاطرنشان ساخت: مربي خارجي بزرگ مانند دنيزلي مي‌تواند به خوبي به تيم كمك كند اما متاسفانه در فوتبال ايران هر مربي كه انتخاب شود براي خود از ابتداي كار منتقداني دارد و تفاوتي در مليت او نمي‌كند.

وي ادامه داد: اميدوارم مديران باشگاه‌ها از مربيان خود به خوبي حمايت كنند و فرصت كافي را در اختيار كادر فني تيمشان بگذارند.

انصاريان درخصوص مربيگري حسين عبدي همبازي سابق خود در پرسپوليس، گفت:
عبدي سال‌ها كاپيتان من در پرسپوليس بوده است و افتخار مي‌كنم سال‌ها در كنار يكي از با اخلاق‌ترين بازيكنان فوتبال ايران، بازي كرده ام.

وي افزود: عبدي گزينه بسيار خوبي براي مربيگري در پرسپوليس است و ميدان دادن به اين مربيان جوان مي‌تواند در سالهاي آينده پرسپوليس را از داشتن سرمربي خارجي بي‌نياز كند.

مدافع سابق پرسپوليس اظهار كرد: مديران پرسپوليس بايد از سرمايه‌هايي چون استيلي و عبدي به بهترين شكل استفاده كنند زيرا اين دو مربيان بسيار با آينده‌اي هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)