دوشنبه 24 فروردین(11:38) 

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاریفرد: تمدید قرارداد وینگادا را بررسی می کنیم/ با هیچ بازیکنی مذاکره نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با ابراز رضایت از عملکرد نلو وینگادا از بررسی کارشناسانه برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی در پایان فصل جاری خبر داد.

عباس انصاریفرد در حاشیه دیدار پرسپولیس تهران – پیکان قزوین با بیان این مطلب افزود: تا به امروز مجموعه باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره این باشگاه از عملکرد نلو وینگادا رضایت کامل دارد. با این حال در پایان فصل بصورت کارشناسانه کارنامه این مربی را بررسی کرده و با جمع بندی نقطه نظرات کارشناسان و مدیریت باشگاه برای تمدید قرارداد وی اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به برتری 2 بریک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان قزوین گفت: این موفقیت را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت‌های تیم تداوم داشته باشد. تیم ما در حال حاضر با فشار مسابقات لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی روبروست و باید هر چهار روز یکبار به میدان برویم. با این وجود نمایش خوبی را از تیم پرسپولیس در بازی با پیکان شاهد بودیم که ادامه موفقیت‌های تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با امیدواری از صعود این تیم به جمع سه تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: ما تا آخرین لحظه تلاش خود را به کار می بندیم که جز سه تیم بالای جدول باشیم. با این حال امیدواریم از سه جامی که می توانستیم در فصل جاری کسب کنیم به دو جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم.

انصاریفرد در ادامه بر تقویت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده تاکید کرد و گفت:

تیم ما در نقاط مختلف نیاز به تقویت دارد. بر این اساس با نظر وینگادا برای فصل آینده بازیکنان جدیدی را به خدمت درآورده و تیم را تقویت می کنیم.

وی با رد شایعه حضور میثم بائو در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از انتشار این خبر هم من و هم مدیربرنامه‌های بائو پیوستن این بازیکن به پرسپولیس را تکذیب کردیم. بدون شک تا آخر فصل برای جذب بازیکن جدید اقدام نخواهیم کرد. شاید بازیکنان خاصی را مدنظر داشته باشیم اما با توجه به اینکه تمامی بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه‌های مختلف هستند از مذاکره با آنها خودداری کرده و کار غیرحرفه‌ای صورت نمی دهیم. پایان فصل فرصت خوبی است تا بدون مشکل با بازیکنان مورد نظر کادر فنی وارد مذاکره شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از محمود خوردبین و سپهر حیدری و جنگ روانی این باشگاه اصفهانی علیه سرخپوشان تهرانی گفت: من به جنگ روانی اعتقاد ندارم و معتقدم تیمها در میدان باید حق خود را بگیرند. بازیکنان تیم پرسپولیس آنقدر با تجربه هستند که اسیر حاشیه‌سازی رقبا نشده و در میدان به آنچه استحقاقش را دارند، دست یابند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)