نمی‌خواهم به استیل‌آذین بروم / یکسال دیگر در سایپا می‌مانم تا آزاد شوم


مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال سایپا با عذرخواهی از کاشانی، دایی و هواداران پرسپولیس گفت: یک فصل دیگر هم با پیراهن سایپا در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهم رفت.

کریم انصاریفرد در مورد آخرین وضعیت انتقالش به دو باشگاه پرسپولیس و استیل آذین تهران اظهار داشت: من در باشگاه سایپا ماندنی شدم و می خواهم یک سال باقیمانده از قراردادم را در این تیم سپری کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از باشگاه پرسولیس، حبیب کاشانی، علی دایی و هواداران پرسپولیس که با محبت‌های خود مرا شرمنده کردند تشکر و عذرخواهی کنم زیرا می خواهم در لیگ دهم با پیراهن سایپا در مسابقات لیگ برتر به میدان بروم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم در مسابقات لیگ و جام حذفی انجام دهم.


مهاجم جوان تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه چرا می خواهد به همکاری اش با تیم سایپا ادامه دهد؟، تاکید کرد: دوست دارم در سایپا بمانم زیرا باشگاهم بوده و من از این تیم خودم را به فوتبال ایران معرفی کردم. به همین دلیل می خواهم برای موفقیت سایپا یک فصل دیگر هم در این تیم بازی کنم.

وی در مورد این مسئله که باشگاه سایپا می خواهد وی به استیل آذین برود، تصریح کرد: این بحث صحت دارد و باشگاه سایپا تمایل دارد من به استیل آذین بروم، موضوعی که به خودم هم گفته شده است. مسئولان باشگاه امروز صبح هم با من صحبت کردند و به من گفتند با مسئولان استیل آذین به توافق رسیده‌اند اما من می خواهم در سایپا بمانم.

انصاری‌فرد با بیان اینکه می خواهد در این فصل تمام تلاش خود را به کار ببندد تا مهره مفید و موثری برای تیم سایپا باشد، افزود: هدفم در فصل آینده این است که بیش از امسال در مسابقات لیگ و جام حذفی گل بزنم. همچنین این شانس را هم دارم که با تلاش بیشتر بتوانم همراه تیم ملی بزرگسالان در جام ملت‌ها و به همراه تیم امید در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو شرکت کنم.

وی با تاکید بر این مسئله که دوست دارد امسال به همراه تیم سایپا در لیگ و جام حذفی، با تیم ملی در جام ملت‌ها و به همراه تیم امید در بازی‌های آسیایی چهار جام را بدست آورد، اضافه کرد: قطعا باشگاه سایپا با مدیریت خوب و مربی مطرحی که در اختیار دارد، می تواند در لیگ و جام حذفی قهرمان شود.

مهاجم جوان تیم فوتبال سایپا در پایان گفت: امسال فرصت حضور در تیم پرسپولیس را بدست نیاوردم زیرا با توجه به قراردادی که با سایپا دارم باید به تعهدم به این باشگاه عمل می کردم. در این شرایط تنها از مدیران، مسئولان، مربیان و هواداران باشگاه پرسپولیس که در این مدت من را شرمنده خود کردند، باز هم عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته دو باشگاه تهرانی پرسپولیس و استیل آذین با ارسال نامه ای به باشگاه سایپا بصورت رسمی خواستار جذب کریم انصاری‌فرد مهاجم جوان این تیم و یکی از ستاره‌های نهمین دوره لیگ برتر شدند.

در این بین باشگاه سایپا با اعلام این مساله که برای فروش انصاریفرد چهار شرط دارد و یکی از آنها پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان برای صدور رضایت نامه این بازیکن است که البته باشگاه پرسپولیس در ابتدا با این مسئله موافقت کرد اما روز سه‌شنبه از خرید این بازیکن منصرف شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)