پرسپولیس نیوز :  دوباره می‌خواهند خودشان هیات مدیره بگذارند که این مسائل با هم تضاد دارد و معلوم نیست می‌خواهند چکار کنند. آقایان باید تکلیف خودشان، مردم و پرسپولیس را روشن کنند.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس بدهی 70 میلیاردی تومانی این باشگاه را عقلانی نمی‌داند و معتقد است پرسپولیس نباید چنین بدهی هنگفتی داشته باشد و البته واگذاری باشگاه با این شرایط را هم به صلاح نمی‌داند، چراکه اعتقاد دارد با این وضعیت مشکلی به مشکلات پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 

گفت‌وگو با عباس انصاری‌فرد  را در زیر می‌خوانید:

 

بدهی 70 میلیارد تومانی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم چنین رقم بدهی برای پرسپولیس عقلانی نیست و سوال این است که چرا چنین بدهی هنگفتی به وجود آمده؟ این بدهی بابت چه چیزی است؟ من در جریان امور باشگاه نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، اما چنین بدهی سنگینی بابت چه جیزی بوده؟ یک تیم فوتبال قرارداد بازیکنان و کادر فنی و هزینه‌های جاری باشگاه را دارد و با این شرایط چنین بدهی سنگینی نامعقول به نظر می‌آید.

این بدهی توسط وزارت ورزش اعلام شده و  رویانیان می‌گوید چنین رقمی در مورد بدهی‌های باشگاه به خصوص در زمان او دروغ است. این در این رابطه چه نظری دارید؟

بالاخره یک تشکیلاتی باید به این موضوع رسیدگی کند و کار کارشناسی شود که آیا واقعاً چنین چیزی هستد یا نیست. قرار داد بازیکنان و هزینه‌های جاری تیم مشخص است و اگر بدهی هست؛ مشخص کند کجا هزینه شده و اگر هم نیست؛ چرا اعلام می‌شود.

امیر خادم مدعی شد وزارت ورزش قصد دارد برای پرسپولیس اسپانسر پیدا کند تا هم این بدهی را پرداخت کرده و هم هزینه‌های فصل آینده را بدهد. آیا کسی پیدا می‌شود چنین سرمایه‌گذاری هنگفتی را انجام دهد؟

به نظرم این کار غیر معقول به نظر می‌رسد و سرانجام خوبی هم نخواهد داشت که یک نفر بیاید بدهی را بدهد و هزینه هم بدهد چون این کار بالای 100 میلیارد تومان برای طرف هزینه دارد و فقط می‌تواند از برند پرسپولیس استفاده کند. به نظرم که کاملاً غیر معقول است و برند پرسپولیس هم متعلق به سازمان خصوصی‌سازی است و اگر برند تیم را می‌خواهند به کسی بفروشند؛ سازمان خصوصی‌سازی چه چیزی را می‌خواهد واگذار کند؟ کسی که می‌آید اگر بخواهد از تبلیغات تیم استفاده کند؛ امکان ندارد در یکسال بتواند 100 میلیارد تومان در بیاورد.

خادم اعلام کرد واگذاری پرسپولیس امسال هم انجام نخواهد شد. به نظر شما چرا تا دیروز دنبال واگذاری بودند و امروز چنین حرفی می‌زنند؟

نمی‌دانم چرا وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری تیم تعلل می‌کنند. اگر پرسپولیس را واگذار کنند، میزان بدهی‌ها مشخص می‌شود و گروهی که تیم را در اختیار می‌گیرند، می‌دانند چکار کنند، اما اینکه بخواهند دوباره هیات مدیره معرفی کنند و کار را به شکل دیگری جلو ببرند مشکلی به مشکلات پرسپولیس اضافه خواهد شد و خود واگذاری هم زیر سوال خواهد رفت. سازمان خصوصی‌سازی که می‌گوید ما برای واگذاری آماده‌ایم پس چرا واگذار نمی‌کنند؟ اگر هم چنین اتفاقی قرار نیست رخ دهد به مردم بگویند پرسپولیس دست دولت است و واگذار نمی‌شود و اگر هم واگذار شود مقطعی است. اگر این را اعلام کنند، تکلیف مردم روشن می‌شود. مجلس، سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش می‌گویند پرسپولیس را واگذار می‌کنیم اما دوباره می‌خواهند خودشان هیات مدیره بگذارند که این مسائل با هم تضاد دارد و معلوم نیست می‌خواهند چکار کنند. آقایان باید تکلیف خودشان، مردم و پرسپولیس را روشن کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)