پرسپولیس نیوز : مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی که در زمینه اخلاقی هم سرآمد هستند امشب برگزار شد.

مدافع پرسپولیس گفت: این لطف مردم و هواداران است که من را حمایت کرده اند.

محمد انصاری در گفتگو با کاپ، اظهار داشت: خوشحالم که امشب در این مراسم حاضر هستم. باعث افتخار من است که در جمع خانواده محترم شهدا و مدافعین حرم حاضر هستم. من خودم نیز خانواده شهید هستم و دایی ام در جنگ شهید شده است.

وی در پاسخ به این سوال که ایا از زمانی که فوتبال را شروع کردی رفتارت همین طور بود گفت: مگر چهره ام چطور است؟ من از ابتدای فوتبالم سعی کرده ام یک راه انتخاب کنم و این لطف مردم و هواداران است که من را حمایت کرده اند.

انصاری در مراسم امشب نیز شوخی های جالبی با علی ضیاء داشت. ضیا که خود یکی از هواداران پرسپولیس است، بسیار محمد انصاری را مورد حمایت و تشویق قرار داد و او را در سالن با نام « حاج ممد» صدا زد تا روی سن بیاید.

رییس ستاد ورزش کشور هم با اهدای لوحی به محمد انصاری از وی به عنوان یکی از نمونه های اخلاقی فوتبال ایران تقدیر به عمل آورد.

 

در این مراسم که اجرای آن را علی ضیاء برعهده داشت از چهره‌هایی همچون بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری، محمد انصاری ملی‌پوش پرسپولیس، احسان روزبهانی قهرمان بوکس، حسن رنگرز پیشکسوت کشتی، خانم برزگر ملی‌پوش کاراته، محمد نصیری پیشکسوت وزنه‌برداری و… با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)