تیم های عربی در مورد وسلی کنجکاو شده بودند / هنوز با پرسپولیس مورد نظر من فاصله زیادی داریم

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد در گفت و گوی اختصاصی با سایت باشگاه پرسپولیس از روند صعودی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، روز پنجشنبه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل جاری باشگاه گفت و گویی انجام داد که با هم می خوانیم :

*بازی با صبای قم را چطور دیدید؟

بازی خوبی بود. اعتقاد دارم ما حاکم توپ و میدان بودیم و فرصت‌های بسیار خوبی را بدست آوردیم. در طول بازی تیم ما فشار زیادی را به تیم صبا وارد کرد. در تیم صبا که با شیوه احتیاطی بازی می کرد علاوه بر چهار مدافع با سه هافبک دفاعی بازی می‌کرد و هافبک‌های این تیم از دوندگی بالائی برخوردار بودند همین مورد موجب می شود ارزش بازی بچه‌ها بیشتر شود. معمولاً در چنین بازی‌های موقعیت بسیار کم ایجاد می شود ولی همگان دیدند ما چند موقعیت بسیار عالی گلزنی را از دست دادیم. از نظر ایجاد موقعیت گل از بازی راضی هستم ولی از نتیجه نه. ما باید این بازی را با اختلاف پیروز می شدیم ولی کم دقتی مهاجمان موجب شد نتوانیم بیش از یک گل را به ثمر برسانیم.

*شما در ابتدای فصل قول یک پرسپولیس هجومی را داده بودید. آیا به این خواسته رسیده اید؟

تیم هنوز با پرسپولیسی که ما در نظر داریم فاصله دارد. ولی در همین چند بازی نیز نکات مثبت زیادی در تیم شاهده می شود. در طول بازی موقعیت‌های زیادی تیم ایجاد می کند و این موقعیت‌ها از حرکت‌های مختلف بدست می‌آید. ما در بازی با صبا روی حرکت عمقی، سانتر از جناحین، ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد کردیم که این امیدوار کننده است. فقط باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

*برخی هواداران نگران بازی نکردن تعدادی از چهره‌های سرشناس تیم هستند. نظر شما چیست؟

در حال حاضر هفته چهارم است و فرصت بازی برای تمام بازیکنان مهیاست. من مطمئن هستم در ادامه مسابقات سرمربی تیم از بسیاری از بازیکنان سرشناس ما بیشتر استفاده خواهد کرد.

*نظر شما در مورد تورنمنت النصر و حضور تیم در امارات چیست؟

این تورنمنت که به دعوت باشگاه النصر بود فرصتی بود تا کادر فنی ما به طور کامل از داشته‌های خود آگاه شود.  همچنین با فاصله گرفتن از فضای تهران تیم توانست در این مدت با آرامش بیشتری تمرین کند.

*از نتایج تیم در این تورنمنت راضی بودید؟

در بازی تدارکاتی نتایج در اولویت دوم قرار دارد. ولی شاید باورتان نشورد نیمه دوم بازی با الاهلی برای من به اندازه برد در یک بازی بزرگ خوشحال کننده بود. وقتی می دیدم بازیکنان بسیار جوانی مانند نیک نفس،‌الهایی، حلافی، آقا زمانی، حقیقی و … که همگی از سهمیه زیر 23 سال و برخی زیر 20 سال تیم هستند اینچنین با انگیزه، پرتلاش و خوب بازی می‌کنند بیش از پیش به آینده این تیم امیدوار شدم. این بازیکنان ثابت کردند اگر اشکالات بسیار کوچک خود را کم کنند با افزایش تجربه از بازیکنان بزرگ چیزی کم ندارند. من اعتقاد عجیبی به جوانان تیم پیدا کرده ام و خوشحالم این جوانان پاسخ تمام منتقدین که ابتدای فصل از نحوه بستن تیم ما انتقاد می کردند را در زمین می‌دهند.

*علاوه بر امتیازات فنی به لحاظ مادی نیز این تورنمنت برای تیم مزایای داشت؟

بله. تمام خرج تیم بر عهده میزبان بود. قرار است میزبان مبلغی را نیز به تیم پرداخت کند. همچنین با شرکت در این تورنمنت میزبان موظف شد در تعطیلات نیم فصل هزینه 10 روز تیم در امارات را پرداخت کند. در آن زمان با توجه به تعطیلات زمستانی تیم‌های بزرگ دنیا نیز در امارات حاضر خواهند بود و فرصت خوبیست بتوانیم با تیم‌های بزرگ بازی دوستانه‌ای انجام دهیم.

*در این مسابقات علاوه بر جوانان بازیکنی مانند وسلی نیز بسیار جلب نظر می‌کرد.

ما در ابتدای فصل گفتیم وسلی یکی از بهترین‌ خارجی های خواهد بود که به لیگ ایران آمده. در کنار وسلی تیاگو نیز  بازیکن حرفه‌ای و مسلطی است. ما این بازیکنان را روی مطالعه و بررسی به خدمت گرفتیم. خوشحالم هواداران بازی این دو را می پسندند. حتی شنیده شد تیم‌های عربی در مورد وسلی بسیار کنجکاو شده بودند.

*بعد از گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ برتر از نتایج تیم راضی هستید؟

ما در برنامه ریزی اولیه برای 4 هفته ابتدائی 8 امتیاز و 4 هفته دوم 10 امتیاز را پیش بینی کرده بودیم. در 4 هفته اول طبق برنامه پیش رفتیم. البته تیم اگر کمی دقت بیشتری داشت می‌توانست بیشتر هم امتیاز کسب کند ولی به هرحال راضی هستیم.

*از سرمربی تیم آقای کرانچار نیز راضی هستید؟

فعلاً در آغاز راه هستیم زود است در مورد ایشان قضاوت کنیم. در ادامه راه با شناخت بیشتر ایشان روی بازیکنان بهتر می‌شود قضاوت کرد. من فکر می کنم اردوی امارت به ایشان کمک زیادی در شناخت بازیکنان کرد.

*آقای انصاری‌فرد از هوار ملا محمد چه خبر؟

هوار امروز (پنجشنبه) به تهران ‌می‌آید و از روز جمعه در تمرینات تیم حاضر خواهد شد. ما دوست داشتیم ایشان از اردوی امارات در خدمت تیم باشند ولی متاسفانه به دلیل مشکلات صدور روادید دولت امارات برای اتباع عراقی ایشان نتوانستند در اردوی امارات حاضر باشند.

 *آیا قرارداد اسپانسر به امضاء رسید؟

ما به عنوان باشگاه پرسپولیس با اسپانسر به توافق رسیده‌ایم و این توافق‌نامه برای اجرائی شدن نیاز به امضاء و تائید رئیس سازمان تربیت بدنی دارد. امیدواریم هر چه زودتر این قرار داد به امضاء رسد تا ما بتوانیم به تعهدات مالی خود  عمل کنیم. به محض امضای قرارداد ما تمام تعهدات مالی بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

*در خبرها آمده بود اسپانسر به شما 72 ساعت مهلت داده است. این خبر صحت دارد؟

بله. آقای محجوب نیز برای کارهای اقتصادی خود باید زودتر تکلیفش مشخص شود. ایشان تاکنون نیز با سعه صدر تحمل کرده‌اند. امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

*تولیدی لباس پرسپولیس مشخص شد؟

تولیدی لباس را با همکاری اسپانسر تیم مشخص می‌کنیم. ما تا زمانی‌که اسپانسر تیم مشخص نشود با هیچ تولیدی لباسی قرارداد نمی‌بندیم. اکنون چند شرکت با ما در حال مذاکره هستند حتی روز گذشته یک شرکت آلمانی نیز درخواستی را ارسال کرد ولی تا زمان مشخص شدن اسپانسر تیم با همین منوال باید کار را ادامه دهیم. امیدواریم هرچه زودتر قرارداد اسپانسر نهائی شود تا تولیدی لباس تیم نیز مشخص شود.

*در بازی با النصر تیم در نیمه اول با برند ال اشپورت و در نیمه دوم با برند حصاری وارد زمین شد. دلیل این قضیه چه بود؟

ال اشپورت یکدست لباس به تیم هدیه کرده بود. در نیمه اول بازیکنان این لباس را پوشیده بودند. در پایان نیمه اول به دلیل شرجی بودن هوا و مرطوب شدن لباس‌ها مجبور به پوشیدن یکدست لباس جدید شدند که لباس دوم حصاری بود و موضوع خاص دیگری نبود.

*یعنی در بازی بعدی با لباس حصاری بازی می‌کنید؟

برای بازی بعدی مشخص نیست. در بازگشت از امارات تیم تعدادی لباس از ال اشپورت  هدیه گرفته ولی هنوز ما با این شرکت قراردادی نداریم. همچنین حصاری نیز برای بازی بعدی لباس تولید کرده است. برای بازی بعد از یکی از این دو برند استفاده خواهد شد. ولی امیدواریم تا بازی هفته ششم قرارداد اسپانسر نهائی شده باشد تا در کنار آن داستان تولیدی لباس نیز به اتمام برسد.

*از طرح های اقتصادی باشگاه چه خبر؟

ما بیمارستان را افتتاح کردیم که در نوع خود در ایران بی نظیر است. در حال ساماندهی عضویت هواداران در کانون هواداران پرسپولیس برای ارتباط بیشتر با این عزیزان هستیم. ضمن اینکه اکنون SMS CUP نیز به عنوان یکی دیگر از طرح‌های جذاب و خوب تیم در حال اجراست که امیدواریم هوادارن استقبال خوبی از این طرح‌ها انجام دهند. ضمن اینکه مصرانه بدنبال گرفتن حق فروش بلیط در ورزشگاه آزادی هستیم. این یک حق است برای باشگاه‌ها که باید هر چه زودتر به آنها واگذار شود. بلیط فروشی در دنیا یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها درآمد زائی است. شما ببینید در برخی از کشورها چندین میلیون و گاه میلیارد دلار هزینه می‌کنند تا 5000 هزار و یا 10000 هزار صندلی به ورزشگاه‌های خود اضافه کنند . آنها می ‌دانند با پیش فروش بلیط می‌توانند به سرعت این هزینه‌ها را جبران نمایند. ولی در آمد ما در طی چهار سال 30 میلیون تومان است. این در حالیست طبق آمار ما پرتماشاگر ترین تیم در طی 4 سال گذشته بوده‌ایم.

*در پایان آینده تیم را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

شما مطمئن باشید تیم در نیم فصل دوم از این هم بهتر می‌شود. خوشبختانه تیم ما نیمکت غنی داشته و در ادامه مسابقات با مصدومیت و محرومیت دچار مشکل نمی‌شود. من بسیار به این تیم جوان امیدوارم و مطمئن هستم با برنامه ریزی انجام شده می‌تواند در سال دوم حتی قهرمانی آسیا را برای هواداران به ارمغان آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)