شنبه 17 اسفند (12:20)

مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از زماني كه به پرسپوليس آمدم تمام وقت و انرژي‌ام صرف حل كردن مشكلات حاشيه‌اي اين تيم بوده اما برخي مسايل بايد از ابتداي فصل اصلاح مي‌شد و اكنون كار زيادي نمي‌توان براي آن كرد.

عباس انصاري‌فرد پيرامون مشكلاتي كه در حال حاضر باعث عدم نتيجه‌گيري تيم پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر شده، اظهار كرد: يكسري مشكلات از ابتداي فصل در اين تيم وجود داشته كه بايد همان موقع اصلاح مي‌شد و اكنون كار زيادي نمي‌توان براي آن انجام داد، برخي مسايل مختلف ديگر هم مطرح است كه ما با آن دست‌ به گريبان و مشغول حل كردن آنها هستيم.

وي افزود: از زماني كه به پرسپوليس آمدم مسايل حاشيه‌اي در تيم ما بسيار زياد بود و واقعا تمام وقت و انرژي‌ام را براي برگرداندن آرامش به تيم كرده‌ام و در عين حال سعي مي‌كنم مشكل جديدي پيش نيايد؛ بسياري مسايل حل شد و اكنون هم تنها بحث بازي بازيكنان است كه متاسفانه هنوز نتوانستند رضايت ما را جلب كنند. البته با تدابير اتخاذ شده و صحبت‌هايي كه با آ‌نها داشتيم، روند كار را در آينده رو به رشد ارزيابي مي‌كنم.

انصاري‌فرد در توضيح بيشتر مشكلات بازيكنان ادامه داد: متاسفانه رويه دوطرفه بين باشگاه و بازيكنان رعايت نشده؛ ما با ‌آنها قراردادهاي خوبي بستيم و پول خوبي هم پرداخت كرديم اما از طرف ديگر آنان را براي ارايه يك بازي قابل قبول و در حد قراردادي كه بستند، توجيه نكرديم؛ حتي در قرارداد آنها هم ابهاماتي وجود داشت و تلاش كرديم مشكلاتش را حل كنيم.

وي ادامه داد: به هر حال از بازيكنان توقع اين بود كه بيشتر در خدمت تيم باشند؛ البته تمام كوشش‌ها به سمت چنين هدفي بود ولي متاسفانه هنوز برخي از آنها به درك لازم از اين مساله نرسيده‌اند. براي مثال بازيكني نظير حسين بادامكي روزي از ملي‌پوشان فوتبال اين كشور بوده يا محمد منصوري، پتروويچ و برخي بازيكنان ديگر فصل پيش جزو بهترين بازيكنان تيم خودشان بودند. وقتي ما نخبه‌هاي فوتبالي كشور را جمع كرديم، پس مسلما بايد در حد انتظارات هم ظاهر شوند.

انصاري‌فرد گفت: آنها بايد شرايط موجود را درك كنند و تلاش بيشتري براي موفقيت پرسپوليس داشته باشند. كسر ده درصد از قرارداد آنها هم در همين راستا صورت گرفت و البته بازيكنان واقعا قول داده‌اند تا از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ديگر چنين شرايط روحي نامناسب و تلاش كمتري وجود نداشته و پاسخ خوبي براي اعتمادهاي باشگاه داشته باشند و با تمام قوا براي پرسپوليس بازي كنند تا عملكرد گذشته جبران شود؛ ما هم سعي مي‌كنيم ضمن ايجاد انگيزه بيشتر براي آنها، نامطلوب بودن شرايط روحي‌شان را ريشه‌يابي كرده و در تصميمات بعدي اتخاذ كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا تمام مشكلات پرسپوليس به بازيكنان برمي‌گردد و كادر فني در آن نقشي ندارد، پاسخ داد: ما با همين جديت وضعيت كادر فني را هم مورد ارزيابي قرار داديم. عملكرد وينگادا را در پنج بازي اخير بررسي كرديم؛ اين مربي از نظر فعاليت كاري، برنامه‌ها و استراتژي‌هايي كه مطرح كرده است عملكرد خوبي داشته اما بايد بهتر باشد. به هر حال خواسته‌هاي مسوولين تيم و هواداران به كادر فني هم ابلاغ شده و آنها هم در تلاش هستند تا برنامه‌هاي نتيجه‌بخش بيشتري براي تيم در نظر بگيرند.

وي افزود: حتي بحث تك‌تك اعضاي كادر فني و نوع همكاري‌شان با وينگادا را مطرح كرده و به او گفتيم اگر شرايط مربيان سابق تيم را مطلوب مي‌بينيد، آنها را بپذيرد. اين كار را كرديم تا در آينده بتوانيم در قبال چنين برخورد و شرايطي او را پاسخگو بدانيم اما وينگادا گفت كه در حال حاضر مشكلي وجود نداشته و حاضر است با تمام اين مربيان كار كند. در هر صورت او در اين زمينه اختيار دارد.

انصاري‌فرد درباره تمديد احتمالي قرارداد وينگادا با پرسپوليس نيز گفت: عملكرد اين مربي در نتايج به دست آمده تاكنون شايد چندان مطلوب نباشد اما ما وضعيت او را پس از پايان مسابقات ليگ به دقت ارزيابي خواهيم كرد و پس از نتيجه‌گيري درست، درباره تمديد قرارداد يا عدم آن تصميم‌گيري مي‌كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره رفتار نادرست احمدرضا عابدزاده با خبرنگاران و موضع باشگاه در اين رابطه نيز تصريح كرد: عابدزاده بازيكن بزرگي بوده و خدمات زيادي به فوتبال اين كشور كرده است اما اينها توجيهي براي رفتار نادرست او با خبرنگاران نمي‌شود. ما سعي مي‌كنيم تعامل لازم را بين او و خبرنگاران بوجود آوريم. در هر صورت امكان ادامه همكاري ما با اين مربي هم بستگي به منافع باشگاه در تمامي ابعاد و همچنين نظر وينگادا دارد كه در پايان فصل با شناخت بيشتر از اوضاع به جمع‌بندي‌هاي لازم خواهد رسيد و به ما اعلام مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)