مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران،گفت: برخلاف برخي اخبار و شايعاتي كه در بعضي رسانه‌ها منتشر شده، بعد از تساوي پرسپوليس مقابل استقلال اهواز به كرانچار، سرمربي تيم تنها يك تذكر كوچك داده ام و هيچ اولتيماتومي در كار نبوده است .

عباس انصاري فرد اظهار داشت: بعد از آنكه دومين تساوي را در بازي مقابل استقلال اهواز به دست آورديم برخي‌ها شايعه كردند كه به كرانچار اولتيماتوم داده ام در صورتي كه هيچ اولتيماتومي در كار نبوده و نمي‌دانم اين بحث از كجا آمده است.

وي ادامه داد:پيگيري مسائل فني و سئوال و جواب از سرمربي وظيفه كميته فني باشگاه است.كميته فني ما بعد از هر بازي تشكيل جلسه مي‌دهد و با سرمربي در خصوص ديداري كه پشت سر گذاشته است صحبت مي‌كند.در همين رابطه و طبق قرار قبلي زماني كه لازم باشد من نيز در جلسه حضور پيدا مي‌كنم.

انصاري فرد تصريح كرد: در جلسه قبلي تذكراتي به كرانچار داده ام اما، اولتيماتومي در كار نبود. تذكرات من در راستاي حل كردن مشكلات تيم بوده است.بعد از آن نيز مسئله اختلاف مرا با كرانچار پيش كشيدند در حالي كه نمي دانم اين اخبار از كجا بوجود مي‌آيد.من و كرانچار با هم مشكلي نداريم و اين اخبار ساخته و پرداخته ذهن برخي از رسانه هاست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درخصوص ممنوع المصاحبه شدن اعضاي تيم نيز خاطرنشان ساخت: اين كار به دستور من از روز گذشته آغاز شده و قصد داريم به آن ادامه بدهيم، زيرا برخي از روزنامه‌ها مصاحبه‌هاي خيالي را به جاي بازيكنان چاپ و با اين كار تيم ما را وارد حاشيه‌هاي غير ارادي مي‌كنند.

تصور مي‌كنم با اين روش بتوانم جلوي حاشيه‌ها را بگيرم.

وي با اشاره به حضور افرادي كه در داخل باشگاه اخبار خصوصي را به بيرون درز مي‌دهند نيز ،تاكيد كرد: متاسفانه افرادي شهرت طلب براي ضربه زدن به من و پرسپوليس اين كار را انجام مي‌دهند و تمام تلاش خود را براي كنار زدن من به كار مي‌برند.

انصاري فرد همچنين درخصوص صحبتهاي حسين هدايتي مبني بر اينكه استيل آذين تيم دوم پرسپوليس است،يادآور شد: از همين جا اعلام مي‌كنم پرسپوليس تيم دومي ندارد و ما در اين رابطه با كسي صحبتي نداشته ايم.

مدير عامل پرسپوليس در پايان در رابطه با ديدار مقابل پاس همدان در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ نهم ،گفت: در اين ديدار فقط به سه امتياز فكر مي‌كنيم و اميدوارم بتوانيم با كسب اين سه امتياز پيروزي‌هاي خود را شروع كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)