بابت از دست دادن ستاره ها افسوس نمی خورم / پتانسیل قهرمانی داریم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد تا روزی که مدیرعامل این باشگاه باشد برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهد کرد.
عباس انصاریفرد در مورد اینکه تغییرات در سازمان تربیت بدنی می تواند زمینه شکل گیری تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس شود، گفت: تا روزی

 که هستم کار و تلاشم را برای موفقیت باشگاه پرسپولیس ادامه خواهم داد. البته باید منتظر ماند و دید چه کسی رئیس سازمان می شود و چه تفکری برای اداره باشگاه پرسپولیس دارد.

وی با بیان اینکه هنوز صحبتی درباره تغییرات در باشگاه پرسپولیس مطرح نشده اما هرکسی مدیرعامل این باشگاه شود برایش آرزوی موفقیت می کند، در مورد عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در دو هفته گذشته اظهار داشت: در این دو بازی، خصوصا مسابقه با استقلال اهواز مشکلاتی داشتیم که یکی از آنها حضور بازیکنان ما در اردوی تیم بزرگسالان و امید و خستگی آنها بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: البته تیم مشکلات تاکتیکی نیز داشت که در این مورد در نشست فنی باشگاه با مربی تیم صحبت کردیم، ضمن اینکه در غیاب تماشاگران بازیکنان هم نتوانستند بازی خوبی را از خود ارائه دهند تا در نهایت 2 امتیاز ارزشمند این مسابقه را از دست بدهیم.

وی در مورد مسائلی که در کمیته فنی باشگاه با “کرانچار”مطرح شد، تصریح کرد: در این نشست به بررسی عملکرد تیم در بازی‌های اخیر پرداختیم تا مشکلات تیم در مسابقات بعدی کمتر شود. البته با توجه به زمان اندک سرمربی جدید برای شناخت از بازیکنان و تغییراتی که در تیم ایجاد شده، کادرفنی و بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارند تا قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

انصاریفرد در پاسخ به این سوال که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند خالی شدن پرسپولیس از ستاره‌ها باعث ناکامی این تیم می شود؟ خاطرنشان کرد: همه بازیکنان فعلی پرسپولیس هم ستاره‌ای تیم های خود بودند که در فصل نقل و انتقالات به این تیم آمده اند.

وی در این مورد افزود: بازیکنان همیشه در پرسپولیس ستاره شده اند، در این سال‌ها خیلی‌ از بازیکنان بودند که پس از حضور در پرسپولیس خود را به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال معرفی کردند و به نظرم بازیکنان جدید پرسپولیس در این فصل ستاره‌های فوتبال ایران خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بحث درگیری‌های بوجود آمده در بین بازیکنان این تیم تصریح کرد: به نظرمن این مسائل جوسازی‌هایی است که علیه تیم صورت گرفته و نمی دانم از کجا نشات می گیرد زیرا بسیاری از آنها اصلا صحت ندارد و برای ایجاد تفرقه بین بازیکنان تیم مطرح شده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بازیکنان پرسپولیس با اتحاد، دوستی و رفاقت در تمرینات شرکت می کنند، در مورد دیدار با پاس همدان اضافه کرد: تیم پاس تیم خوبی است ولی ما برای کسب نخستین پیروزی خود به همدان خواهیم رفت.

انصاریفرد در پایان در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای پرسپولیس در این فصل تصور می کنید؟ گفت: پرسپولیس با توجه به پتانسیل موجود، توان قهرمانی در لیگ را دارد و با همین هدف مسابقات را ادامه خواهیم داد.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت 17 روزپنجشنبه 29 مردادماه با قضاوت مسعود مرادی در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار می شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)