مرجع خبری پرسپولیس : هر چند عده ای قصد دارند با ایجاد شایعات مسئولان سازمان را در عمل انجام شده قرار دهند اما انصاری فرد تا پایان فصل مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود .

طبق اخبار رسيده چه علي‌آبادي بماند و چه هر فرد ديگري به عنوان رئيس سازمان تربيت‌بدني انتخاب شود انصاري‌فرد در كرسي خود باقي مي‌ماند. ظاهرا لابي‌هاي او دست كمي از لابي مخالفانش ندارد. انصاري‌فرد روي مديريت امسال خود در پرسپوليس حساب زيادي باز كرده است.

به نظر مي‌رسد شايعات و حاشيه‌ها، خيال ندارند دست از سر پرسپوليس بردارند و از آنجا كه فصل تازه شروع شده، شايد بتوان گفت تازه اول راه است! در واقع انصاري‌فرد براي اينكه كسي كاري به كار تيمش نداشته باشد بايد كلي نذر و نياز كند.

ماجرا به شايعه‌اي برمي‌گردد كه كهنه شده ولي هر بار كه مطرح شود مي‌تواند چهارستون بدن پرسپوليس را بلرزاند. «انصاري‌فرد بركنار مي‌شود!» مدت‌ها است گروه مخالف او در تلاشند اين اتفاق بيفتد. خارج از لابي‌ها و رايزني‌هايي كه اين طرف و آن طرف انجام مي‌دهند تاكنون از يك ترفند قديمي نيز بهره‌هاي فراواني برده‌اند.

 آنها به واسطه دوستاني كه پيرامون فوتبال دارند به راحتي مي‌توانند جو را به هم بريزند يا حداقل براي چند روز ملتهب نگه دارند. ديروز دوروبر باشگاه پرسپوليس يك شايعه از اين دست ورد زبان همه شده بود. مي‌گفتند انصاري‌فرد طي بيست روز آينده بركنار و يكي از اعضاي هيات مديره جانشين او خواهد شد. اين موضوع را بعضي از ليدرها كه اتفاقا در جبهه مخالف باشگاه قرار دارند بين همه پخش كرده بودند. طبق آن چه شنيده‌ايم ظاهرا وقتي دو تن از ليدرها كه اواخر فصل قبل مسبب ناآرامي سكوهاي ورزشگاه آزادي بودند براي ثبت نام به سازمان ليگ رفته بودند با يك تماس تلفني مواجه مي‌شوند. كسي كه آن طرف خط بوده مي‌گويد دست نگه داريد.
فعلا اسمتان را در ليست ليدرهاي باشگاه قرار ندهيد چون قرار است تا 20 روز آينده سعيدلو به عنوان رئيس سازمان تربيت بدني معرفي شود و با حضور او انصاري‌فرد بركنار مي‌شود و جايش را به مجيد فرخزادي مي‌دهد. به اين ليدرها كه در هفته اول ليگ نيز براي تشويق تيم جديدشان به همدان رفته بودند هشدار داده شده كاري نكنند كه نامشان در ليست سياه ( موافقان انصاري‌فرد!) قرار گيرد تا بعد از تغيير و تحولات در باشگاه اجازه رفت و آمد داشته باشند!

دوستاني كه پشت خط تلفن بودند خوب مي‌دانند شايعات موردنظرشان را از طريق چه كانال‌هايي بين اهالي فوتبال پخش كنند. شرح اين شايعه را در اينجا به تفصيل خوانديد ولي ديگر به آن توجه نكنيد. فقط بدانيد كه درصورت موفقيت پرسپوليس در ادامه راه ليگ اين حرف و حديث‌ها را بيش از اين خواهيد شنيد!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)