جمعه 2 اسفند (23:55)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: معتقدم در مساله‌ي اعلام نواقص مدارك باشگاه پرسپوليس شيطنت صورت گرفت.

 

عباس انصاري‌فرد اظهار كرد: در حالي كه وجود برخي نواقص در مدارك ارسالي به كنفدراسيون فوتبال آسيا امري كاملا طبيعي است و اين اتفاق ممكن است در هر جايي رخ دهد و همچنين در حالي كه علاوه بر باشگاه پرسپوليس ساير نمايندگان ايران نيز با اين مشكل روبرو بودند، اما، تصورمي‌كنم شيطنت خاصي صورت گرفت و مسوول امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال تنها نام پرسپوليس را اعلام كرد كه بي‌ترديد ما اين موضوع را با جديت پيگيري مي‌كنيم تا مشخص شود كه چرا در اين مقطع حساس و در حالي كه ساير نمايندگان ايران نيز در مدارك خود مشكلاتي داشتند، اين مسوول تنها نام پرسپوليس را بيان كرده است.

 

وي افزود: مشكلاتي كه در مدارك پرسپوليس وجود داشت، تنها چند نقص كوچك بود كه شامل كپي كارت ملي و رواديد بازيكنان مي‌شد و به هيچ عنوان برخلاف آنچه كه در برخي رسانه‌ها بزرگنمايي شد، خطر حذف از ليگ قهرمانان پرسپوليس را تهديد نمي‌كند كه ما نيز اين مدارك را روز پنج‌شنبه در اختيار فدراسيون فوتبال قرار داديم و بي‌ترديد هيچ مشكلي براي شركت در ليگ قهرمانان آسيا نداريم.

 

انصاري فرد اظهار كرد: ما نمي‌دانيم بحث نياز به كارت ملي چرا مطرح شده و اين قدر بزرگ مي‌شود. معتقدم اصلا نبايد قرار بر ارسال كارت ملي بازيكنان به AFC باشد چرا كه آنها گذرنامه‌هاي رسمي و معتبر دارند. فكر مي‌كنم فدراسيون بايد در اين زمينه با AFC برخورد مي‌كرد. ضمن اينكه اگر فرض را بر ارسال مدارك مختلف هم بگذاريم اين يك مشكل طبيعي است كه براي هر تيمي اتفاق افتاده و مي‌تواند بيفتد. اما، متاسفانه اين مساله براي پرسپوليس بزرگ جلوه داده شد و فكرمي‌كنم جرياناتي در اين قضيه در كار هستند.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران همچنين درباره‌ي جذب بازيكن و يا دروازه‌بان براي ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت:

ا اعلام وينگادا مبني بر عدم نياز به دروازه‌بان، يك مهاجم براي ليگ قهرمانان آسيا جذب خواهيم كرد.

وينگادا به ما اعلام كرده است كه دروازه‌بانان فعلي پرسپوليس مي‌توانند نياز اين تيم را در ليگ برتر و همچنين رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا برطرف كنند. ضمن اين كه ميثاق معمارزاده هم از روز شنبه در تمرينات تيم شركت خواهد كرد تا نياز ما را از وضعيت دروازه‌باني هرچه بيشتر برطرف كند. بنابراين ما نيازي به جذب دروازه‌بان نداريم اما، بايد يك بازيكن خارجي را براي تقويت بيشتر تيم در ليگ آسيايي جذب كنيم كه با صحبت‌هاي انجام شده احتمالا يك مهاجم خارجي را به جمع تيم اضافه خواهيم كرد.

 

انصاري‌فرد درباره‌ي نظرش پيرامون شكست تيم استقلال تهران مقابل مقاومت و نزديكتر شدن رقابت‌ در صدر جدول نيز گفت: ما به نتايج حريفان خود كاري نداريم چرا كه در درجه‌ي اول اين پرسپوليس است كه بايد از تمامي بازي‌هاي خود امتياز بگيرد و با قدرت به صدر جدول حركت كند. شكست يا پيروزي حريفان ما را خوشحال يا ناراحت نمي‌كند بلكه تمام تمركز تيم پرسپوليس بر روي بازي خود است و بايد بازيكنان تلاش كنند تا با كسب نتايج خوب در ليگ برتر موفق شوند.

 

وي افزود: صد درصد به قهرماني در ليگ برتر اميدوار هستيم چراكه اين توانايي در تيم پرسپوليس وجود دارد. اما،شرط اصلي آن است كه بازيكنان با قدرت بازي كنند ودر بازي‌هاي باقيمانده تا پايان فصل با نهايت توان حداكثر امتيازات را بدست آورند. درآن صورت مي‌توانيم اميدوار باشيم كه با از دست دادن امتياز از سوي ساير رقيبان قهرمان شويم. اما،همان طور كه گفتم چشم ما تنها متوجه نتايج پرسپوليس است.

 

انصاري‌فرد درباره‌ي حضور وينگادا در پرسپوليس نيز گفت: از كار اين مربي بسيار راضي هستيم. در هر صورت او مدت زيادي نيست كه كار خود را آغاز كرده اما، در همين مدت تمرين‌هاي نويني را برنامه‌ريزي كرده است و با توجه به حضور اين مربي در تلاش هستيم تا بتوانيم شرايط موفقيت در پرسپوليس را فراهم كنيم.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران درباره‌ي فشردگي رقابت‌هاي ليگ برتر در اسفند ماه و همچنين آغاز رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: در هر صورت پرسپوليس آماده مي‌شود تا در هر سه جبهه‌ي ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي موفق شود. ما در هر سه جام اولويت اصلي خود را بر موفقيت و قهرماني گذاشته‌ايم. طبيعي است كه رقابت‌هاي دشواري پيش‌رو خواهيم داشت اما، با نهايت توان و قدرت وارد اين مسابقات مي‌شويم و معتقدم با پتانسيلي كه پرسپوليس دارد، مي‌توانيم اين ديدارهاي فشرده را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

وي درباره‌ي آماده سازي تيم پرسپوليس براي ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: ما برنامه ي خاصي براي اين مسابقات داريم و با صحبت‌هايي كه با وينگادا انجام شده است سعي مي‌كنيم تيم را به لحاظ اردويي و تمريني هرچه بيشتر براي اين مسابقات آماده كنيم تا نماينده‌ي شايسته‌اي براي ايران باشيم.

انتهاي پيام

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)