مرجع خبری پرسپولیس : درحالي‌ كه اين روزها شايعات ضد و نقيضي در رابطه با ماندن يا عدم حضور انصاري‌فرد در باشگاه پرسپوليس به گوش مي‌رسد، اما او بدون توجه به اين امر مهم، كماكان به يكه‌تازي‌هايش كه از اوايل شروع فصل مورد نقد ديگر اعضاي باشگاه قرار گرفته بود، ادامه مي‌دهد. بعد از منتفي شدن پروسه جذب اسپانسر از سوي سازمان تربيت‌بدني، انصاري‌فرد منافع باشگاه را در خطر ديده و تصميم گرفت براي بهبود بخشيدن به مسائل باشگاه و همين طور پر كردن گاو صندوق، از راه‌هاي ديگر وارد عمل شود. يكي از اين راه‌ها دريافت پول پيش فروش10 هزار صندلي ورزشگاه آزادي كه مديرعامل آن را حق باشگاه مي‌داند است؛ اما سازمان ليگ به‌هيچ‌وجه با اين مساله كنار نمي‌آيد.

فلاش بك

هفته قبل عباس انصاري‌فرد براي دريافت پول پيش‌فروش صندلي‌هاي ورزشگاه نزد رئيس سازمان ليگ رفت تا بلكه بتواند مبلغي را از آنها دريافت كرده و به زخمي بزند. عزيزمحمدي نيز بابت اين موضوع فرصتي چند روزه براي رايزني بيشتر با ديگر اعضاي سازمان از انصاري‌فرد طلب كرد ولي سازمان تحت هيچ شرايطي به انصاري‌فرد چراغ سبز نشان نداده و گفته است كه هزينه صندلي‌ها هيچ ارتباطي به باشگاه‌ها ندارد. در اين ميان باشگاه استقلال نيز دچار چنين مشكلاتي است و واعظي‌آشتياني مديرعامل اين تيم هر روز براي دريافت حق بليت‌ها در سازمان ليگ حاضر مي‌شود. به‌هرحال مديران عامل تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس اين روزها سخت به دنبال حل اين موضوع مي‌باشند اما با پاسخ مثبتي از سوي سازمان مواجه نمي‌شوند.

فقط دو هفته فرصت بدهيد

نكته قابل توجه اين است كه انصاري‌فرد اين بار و بعد از گذشت يك هفته، با حربه‌اي جديد وارد ميدان شده است تا بلكه بتواند عزيزمحمدي را بابت دريافت بليت‌ها متقاعد كند: «براي دو هفته هم كه شده روند تحويل پيش فروش بليت‌ها را به صورت آزمايشي به باشگاه پرسپوليس بدهيد؛ اگر سازمان بابت اين امر متضرر شد به غائله خاتمه خواهيم داد و در غير اينصورت روند ادامه خواهد يافت.» در اين شرايط تمام پيشنهادات و پذيرفتن آنها، به جلسه سه‌شنبه انصاري‌فرد با سعيدلو رئيس حال حاضر سازمان تربيت‌بدني بستگي دارد. اگر سعيدلو با اين مساله موافقت كند، تا آخر فصل حق پيش‌فروش بليت 10هزار صندلي ورزشگاه آزادي به باشگاه پرسپوليس تعلق خواهد گرفت و در غير اين صورت انصاري‌فرد بايد براي جايگزين كردن بودجه استفاده شده باشگاه دست به اقدامي ديگر بزند. اقدامي كه زواياي آن مشخص نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)