مرجع خبری پرسپولیس : اسپانسر باشگاه نهایی شد!

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: درست است مقابل برادرم قرار مي‌گيرم اما در بازي برابر راه‌آهن فقط به دنبال

3 امتياز هستيم

عباس انصاري فرد درباره ديدار روز يكشنبه برابر راه آهن اظهار داشت: خوشبتخانه پس از اتفاقات شاهين بوشهر پرسپوليس در وضعيت خوبي است و آماده هستيم يك بازي هجومي و بهتر از گذشته را به نمايش بگذاريم.
وي افزود: درست است با محمد حسن؛‌ برادرم تقابل خواهيم داشت اما پرسپوليس فقط بايد به فكر 3 امتياز باشد. البته فراموش نمي كنيم راه آهن امسال بهتر از گذشته و تيمي به مراتب خطرناك است و در مقابل ما فوتبال بازي مي‌كند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص جلسه كميته فني با كرانچار گفت: جلسه خوبي بود و من فقط نظراتم را به او اعلام كردم. كرانچار به من قول داد مشكلات برطرف خواهد شد و در آينده بهتر مي‌شويم.
انصاري فرد تاكيد كرد: دغدغه اصلي باشگاه را به كرانچار گفتم و به او اعلام كردم هواداران ما مثل هواداران اروپايي تحمل زياد ندارند و كم تحمل هستند مخصوصا بعد از اتفاقات فصل گذشته؛ او نيز خواسته من را قبول كرد و قرار شد با فوتبالي بهتر جواب محبت‌هاي هواداران را بدهد.

وي درباره اسپانسر باشگاه گفت:

خوشبختانه قرارداد اسپانسر باشگاه امضا و نهايي شده و در مراحل اداري است با رفع مشكلات اداري نفس راحتي مي كشيم و مشكلات مالي ما برطرف خواهد شد.
انصاري فرد اضافه كرد: درست است اتفاقاتي براي بادامكي و معمارزاده افتاد اما اين دو بازيكن عذرخواهي هاي خود را انجام دادند و حال دوباره هواداران از آنها حمايت كنند تا جزء بهترين هاي ما باشند. من به بازيكنان پرسپوليس ايمان دارم و مي دانم براي موفقيت از تمام تلاش خود استفاده خواهند كرد. ضمن اين كه چشم انتظار حضور هواداران در عيد سعيد فطر هستيم تا به آنها عيدي بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)