مرجع خبری پرسپولیس : سوژه اين فصل نقل و انتقالات، كريم انصاري‌فرد است كه با استقلال مذاكره كرده، پرسپوليس را منتظر گذاشته براي جواب آخرش و به سايپا هم قول داده كه اگر لژيونر نشد، قراردادش را تمديد كند.

امروز اما مي‌گويد كه تجربه فوتبال اروپا را ترجيح مي‌دهد: هنوز چيزي مشخص نيست و با هيچ تيمي امضا نكرده‌ام. احتمالا وقتي از اردو برگرديم تكليفم روشن مي‌شود.

 

از چند باشگاه ايراني پيشنهاد دارم ولي فعلا به آنها فكر نمي‌كنم و اميدوارم شرايطي فراهم شود كه بتوانم در اروپا فوتبالم را ادامه دهم. چند پيشنهاد جدي از باشگاه‌هاي اروپايي دارم و نمي‌خواهم شانس بازي كردن در اروپا را راحت از دست بدهم.»

 


كريم انصاري‌فرد سپس به اردويي اشاره مي‌كند كه تيم ملي با نظارت كارلوس كروش در اتريش برپا كرده: «خوشحالم به جايي آمده‌ايم كه دور از حاشيه مي‌توانيم تمركزمان را بگذاريم روي فوتبال. تمرين‌هاي اصولي خيلي خوبي را اينجا داريم برگزار مي‌كنيم و اگر همينطور پيش برود، تيم ملي روز به روز قدرتمندتر مي‌شود. البته از مربي بزرگ و با دانشي مثل كارلوس كروش كه در تيم‌هاي بزرگ اروپايي مربيگري كرده، انتظاري هم جز اين نمي‌رفت و اميدوارم با او به هدف‌مان برسيم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)