شنبه 24 اسفند (11:20)

مرجع خبری پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره درخواست 4 باشگاه آسیایی از فدراسیون فوتبال برای عدم حضور ملی پوشان این تیمها در بازی دوستانه تیم ملی برابر کنیا اظهار داشت: نامه ای که دادیم فقط یک پیشنهاد بود و مسلماً اولویت اول فوتبال ما تیم ملی است اما باید با تعاملی که داریم به گونه ای برنامه ریز کنیم که در عین حفظ منافع باشگاه ها شاهد موفقت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشیم.
عباس انصاری فرد در گفتگو با مرجع خبری پرسپولیس ادامه داد: در همین خصوص جلسه ای بین مدیران باشگاه ها و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و تصمیم مقتضی گرفته خواهد شد.

وی درخصوص نتایج تیمهای ایرانی در دور اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: سه تیم از نمایندگان ایران نتایج خوبی گرفتند اما برای استقلال متاسفم که در ثانیه های پایانی نتیجه را واگذار کرد و امیدوارم این تیم در بازی آینده بتواند جبران کند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان گفت: بازی ها را خوب شروع کردیم و امیدواریم بازی نیمه اول مقابل شارجه را در تمام بازیها شاهد باشم و اگر به همین صورت بازی کنیم در عربستان نیز موفق خواهیم بود.

به گزارش مرجع خبری انصاری فرد در خصوص عملکرد وینگادا تصریح کرد: وینگادا در این مدت کوتاه اثراتش را نشان داده و تیم ما حاشیه هایش کمتر شده و از جانب تاکتیکی نیز پیشرفت بسیاری حاصل شده است.
ما باید دور اول را با قدرت به پایان برسانیم و در دور دوم با توجه به افکار وینگادا به رتبه های بالاتر فکر میکنیم. در لیگ داخلی هم صرفاً به دنبال رسیدن به مقام سوم و سهمیه آسیایی هستیم. اما در لیگ قهرمانان آسیا برای دور دوم مطمئناً تیم را تقویت خواهیم کرد و به چیزی جز مقام قهرمانی فکر نمی کنیم.

انصاری فرد در پایان در خصوص جذب مهدی رجب زاده نیز تاکید کرد: منتظر تاییدیه AFC برای مجوز بازی رجب زاده هستیم اما وی نیز تاکنون در تمرینات تیم شرکت نکرده و مطمئناً به بازی با الشباب نخواهد رسید و پس از آن نیز منتظر تایید خواهیم ماند تا تکلیف امضای قرارداد با این بازیکن روشن شود.

انتهای گزارش اختصاصی-حسن مهدوی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)