پنج شنبه 19دی/(20:26)

تکمیلی/اولین مصاحبه مدیرعامل جدید: برای قهرمانی برنامه داریم

مرجع خبری پرسپولیس: عباس انصاریفرد مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس که روز دوشنبه هفته گذشته به عنوان جانشین داریوش مصطفوی انتخاب شد خاطرنشان ساخت: تصور می کنم در این روند اتفاق خاصی نیفتاد و اعضای هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که من می توانم به باشگاه پرسپولیس کمک کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس در سه رده لیگ قهرمانان آسیا ، لیگ برتر و جام حذفی انجام می دهم و امیدوارم خاطرات تلخ گذشته تکرار نشود.

وی افزود: هر چند در این سالها مسئولیتی در باشگاه نداشتم اما از راه دور امورات پرسپولیس و اتفاقات آنرا دنبال می کردم. ضمن اینکه در این مدت هر کس به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده است برای همکاری و کمک به ایشان اعلام آمادگی کرده ام.

انصاریفرد تاکید کرد: بنده برای موفقیت پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ، لیگ برتر و جام حذفی برنامه های وی‍ژه ای دارم و امیدوام بتوانم با کمک اعضای هیئت مدیره و سایر همکارانم در باشگاه و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم به این اهداف دست پیدا کنیم.

عباس انصاریفرد که در دوره قبلی حضورش با مشکلات مالی بسیاری مواجه شد و حتی کارش به مراجع قانونی نیز کشیده شد در پاسخ به این سوال که آیا احتمال وجود تبعات مالی دوره قبلی حضورش وجود دارد؟ گفت: شکر خدا در این مدت توانسته ام با کمک دوستان و تلاش خودم مشکلات مالی گذشته را برطرف کنم وامیدوارم این بار آن خاطرات تلخ تکرار نشود.

وی درخصوص عدم وجود مشکلل مالی با حضور هدایتی اظهار داشت:

 در دوره های گذشته آرزو داشتم فردی مثل هدایتی در باشگاه پرسپولیس وجود داشت تا می توانستیم باپشتوانه مالی او امورات پرسپولیس را بدون دغدغه پیش ببریم که حالا این اتفاق افتاده است و امیدوارم بتوانیم با کمک آقای هدایتی باشگاه پرسپولیس را به سرانجام برسانیم.


مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: البته نباید حضور افرادی چون آقای هدایتی باعث شود که پرسپولیس خودکفایی و رسیدن به استقلال مالی را فراموش کند. ما باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم و مشکلی برای اداره مالی پرسپولیس نداشته باشیم.  باید پرسپولیس را به سمتی ببریم که برای خودش درآمد زا باشد و بتواند مشکلاتش را خودش حل کند و محتاج کمک های دیگران نباشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید قبول کرد که نواقص در باشگاه پرسپولیس زیاد است اما در این بین کسی مقصر نیست. دیدگاهها به پرسپولیس باید تغییر کند چرا که فکر می کنم پرسپولیس ظرف بزرگی است که باید از ظرفیت بالای آن استفاده کرد.

انصاریفرد احتمال تغییر در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس را رد نکرد و خاطرنشان ساخت: ابتدا باید با اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس صحبت کنم و اگر نیاز باشد در جهت تقویت و بهبود کار تغییراتی نیاز ایجاد خواهیم کرد.

وی در پایان از اعضای هیئت مدیره خواست مثل شروع کار تا پایان فصل همکاری و تعامل نزدیکی با وی داشته باشند تا بتوانند به کمک یکدیگر پرسپولیس را به اهدافش برسانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)